Enkelt å greit, finnes det noen nedre grense for å ha enn gulltag på sekken? I dag har gutta en Ethiopian tag, men som vaskeekte EBG tenkte jeg at de kanskje kunne få riktige tags. Er det innafor? De går på barneskolen, og har egne sekker for reiser, så skolesekken blir fredet
Selvfølgelig skal arvingene ha gulltag på sekken første skoledag! Og i barnehagen også, på barnevogna såklart. Egentlig er det vel ikke noe du må spørre andre om @Are ?
Tydeligvis flertall for ja.. Da må jeg vel rett og slett se om jeg har noen tags liggende.. Er tynt med gulltags her, og det kommer vel ikke nye før avreise på tirsdag. Ninjago-sekk med gulltag på, flyr i plus til granca.. Gutta har nok ikke et realistisk bilde av virkeligheten som slår de i trynet når de skal fly ryanair med komipser på helgetur når de blir studenter ..
Alltid viktig å bestille opp nye før det blir tomt... Mulig jeg har noen liggende hvis du er innom Oslo før du drar på tirsdag Er vel hjemme i halv 4 - 4 tiden.
Kult. Var ikke klar over at det var det engang.. Ser det an. Klart Det er viktig, men er noen år siden jeg har EBG så mine tags er svarte Skal ikke innom Oslo før turen men ellers takk. Samme til deg @Upsaker.
Neinei. Fruene bærer stolt gull og diamanter så da må jo også vi flashe det vi har av gull og diamanter