Har en datter som reiser statusløs med BA/AA fra Hawaii til Hønefoss. Hun er EBD, men staten betaler billigste på økonomi .. Nettopp landet i LAX og har 8 timer på LAX 150$ for Walk-In på Qantas First Class Lounge i Tom Bradley Alternativ 59$ hos American Airlines Admirals Club i terminal 4 og 5
Sånn er det når norske forskere blir invitert til å holde innlegg på internasjonale konferanser … og reisen må betales av egne budsjetter.
No veit ikkje kva enden på visa var, men med dagens prisar i USA mykje også p.g.a vekslingskursen. Hadde eg nok vurdert sterkt og betalt meg inn. Så måtte ein bare lest om ein kunne vere der i 8timar. No veit ikkje eg kor mykje betre mat og drikke det er i first loungen, men ala carte mat er jau verdt litt vs buffet. Samt viss ein likar gode bobler og vin. Så kva enda ho opp med og gjere?
Det ble American Airlines i terminal 4 i en stille krok hvor en bunke Masteroppgaver ble evaluert. Tror bobler kunne påvirket evalueringen ….
Er det ikke slik at de fleste akademikere må fukte tålmodigheten litt for å overleve å evaluere oppgave etter oppgave som er nær identiske og fulle av samme åpenbare feil?
Det er forskjell på folk ser eg. Eg var på kurs i regi av NHH i 2018 og der var ei av dei to som holdt kurset Pandion.