Visste ikke helt hvilken kategori denne havner under så prøver meg her. Fant heller ingen tråd på dette. Er du medlem i mile high klubben? Evt hvilken strekke ble den tatt? Hadde vært morro å sjekket
Og hvilken gradering: Gull = med kabinpersonale Sølv = med ukjent medpassasjer Bronsje = med «medbrakt»
Gull og Lifetime Gull, eller Gull 4 Ever må være hvis du får "medbragt" som kvalifiserende partner i MHC. Jeg tenker som så. Hvis du etter 20 års ekteskap (som mange gamle gubber/gubbinner her på IF har) klarer å bygge en flytur i F, vaske, rydde, vaske klær og kjøre barn 20 dager i forveien, for å preppe en partner til å være "på" på en flytur kvalifiserer det til gull i min bok. Og LH-F i A380 har den beste dassen rent arealmessig - uten at jeg har erfaring ift MHC.
Håper på SQ-F! Til no er det kun denne klubben eg er med i: https://www.facebook.com/MileHighAeropressClub/
20 år er vel bare starten på et ekteskap.... man kvalifiserer ikke for gamle gubber før etter 40 år eller mer, alternativt summen av 1., 2., 3. ekteskap... > 40 år. Er forøvrig helt sikker på at dersom gamle gubber skal turne på dassen som @tommy777 viser så må man ha hjelp for å komme tilbake i stående stilling igjen .... uansett om det er medbrakt eller crew eller medpassasjer ... Du verden!
MHC Loser's Edition, kvalifiserer det? Når du morran etter kamp mot FCK i Køben, er så fyllesyk etter å ha danset på bordet for alle danskene som spanderte tequila, at halvveis over nordsjøen på vei videre til UK, så vil ikke den snapple'n du tvang i deg til frokost på Kastrup være med på turen lenger... Jaggu tiårsjubileum i år det. Lifetime MHC LE, tro? For den vanlige versjonen - hvordan er fasilitetene lagt til rette hos Finnair i Biz på long haul nattflyging? Spør for en kvinnelig venn jeg bor med, uten at hun vet det (spm altså, ikke at vi bor sammen)!