Erfaring med Widerøe

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av SVG_flyer, 18. jan 2022.

1. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,568
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

ville bare spør om noen som har god erfaring med Widerøe og om dem tillater å ta tidligere fly enn den opprinnelige ruten?

Reisen er i SAS Plus fram til Tromsø og skal videre til Vadsø med Widerøe i eco.

Kan man eventuelt sjekke bagasje fram til Tromsø gå ut og spør om å ta det tidligere flyet?

Ringte også selv til dem i dag, og kundeservice medarbeideren bekrefter at nye regler etter 4. Januar har gjort at alle reiser hos Widerøe er blitt flexible og at det ikke skal være noe problem å ta tidligere eller senere fly hvis det er ledige seter. Noen som kan bekrefte dette?

Last edited: 18. jan 2022
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,680
    Bonuspoeng:
    293
    Her tror jeg bookingklassen er relevant for om du får bli med et tidligere fly videre eller ei. Sørvisklassen, derimot, betyr kanskje ikke så mye.

Dette er jo i så fall svært gode nyheter, men slik jeg leser Widerøes egen nettside høres det litt for godt ut til å være sant:
    https://www.wideroe.no/reiseinfo/gebyrfri-endring

Her sikter jeg spesifikt til følgende vilkår nevnt på nettsida over:
    Ergo tror jeg at du i utgangspunktet må ha en fleksibel billett for å kunne hoppe på et tidligere fly ut fra Tromsø, men jeg har selvsagt ikke personlig erfaring da jeg ikke har fløyet en eneste millimeter så langt i år, men det er slik jeg forstår det publiserte regelverket.

Kanskje tar jeg feil? :)

Flight Cancelled and SVG_flyer like this.
  3. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    725
    Bonuspoeng:
    93
    Låner denne..

Klarte å bestille feil datoer og oppdaget det mer en 24 timer etter at jeg hadde bestilt.
    Men hvorfor har de stengt chat? Telefonbestilling er oppe å går men det er ingen som svarer i andre enden... Noen med tips??

4. GlennDi

GlennDi Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63

Del denne siden