Erfaringer: Flyr

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av tobeornot999, 17. okt 2021.

1. tobeornot999

tobeornot999 EBD flying high

Likes mottatt:
    1,091
    Bonuspoeng:
    93
    Første tur (ja, jeg er sent ute!) med Flyr idag.
    EVE-OSL, på rutetid, og med fantastisk service!

Cabin crew (i hovedsak svenske, og det var piloten også) var blide og service-minded fra start til slutt. Og aller viktigst: de virkelig strålte ut at de hadde lyst til å gi kundene en god opplevelse!

Noen raske bullet points:
    • gratis flaske vann i hånden til alle ved boarding
    • sperret midtsete i full-flex fungerer godt og er behagelig når man skal reise i et par timer
    • trøbbel med betalingskort-leserne, så de måtte kutte ut salg fra vognen, litt nedtur
    • gratis kaffe og te (som SAS)
    • crewet var hele tiden på kikk i kabinen for å se om de kunne gjøre noe for passasjerene, ikke sånn: "nå lukker vi gardinen og har ikke lyst til å se dere passasjerer på en time" (ja, jeg snakker om dere, SAS)
    Flyr har jo ikke veldig mange avganger ennå, men hvis denne flighten var representativ anbefaler jeg varmt å teste dem ut - og siden konkurranse alltid er bra kan man trygt si at SAS og Norwegian har noe å strekke seg etter...

Andre med Flyr-erfaringer?

furlong, Bolle, SAJblue and 10 others like this.
  2. vegasbaby

vegasbaby Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    43
    Fløy OSL-ALC med Flyr igår. Kan egentlig bare tiltre alt det trådstarter fremhever. Veldig fornøyd. Vi kjøpte også blokkert midtsete (til og med rad 6, etter mølla-prinsippet), var verdt hver krone. Gratis kaffe, te og vann. Tar blokkert midtsete anyday over gratis kube fra SAS (i pluss). Likte også at man kunne kjøpe semi-fleksible billetter («Smart») som kunne avbestilles tre dager før avreise. På dette punkt er jo DY helt håpløse.

3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    2,540
    Bonuspoeng:
    113
    Har fløyet to ganger med flyr, tommel opp begge gangene. Flasken med vann utlevert ved boarding er helt topp, bedre enn kaffe/te. Sjekket bagasje forrige gang, aldri opplevd at utleveringen har startet så kjapt med SAS eller Norwegian.

tobeornot999, RoadKing and EndreD like this.
  4. Rscott

Rscott Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,798
    Bonuspoeng:
    93
    Det største problemet slik jeg ser det er kapasiteten. Det vil si at du må planlegge tur med dem god tid i forveien. Per nå er f.eks. første ledige billett osl-svg 31. oktober.

5. trygveat

trygveat Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,305
    Bonuspoeng:
    113
    Ruten til Stavanger har oppstart 31. oktober, så er naturligvis tynt med billetter før dette. Skal du til Trondheim eller Bergen er det ledig plass i morgen :)

https://www.hangar.no/flyr-apner-rute-til-stavanger/

SAJblue, Wiolenze, kaiarne and 4 others like this.
  6. Rscott

Rscott Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,798
    Bonuspoeng:
    93
    Haha! Da skjønner jeg. Forsøkte å bestille billett til sønnen min før helgen :p

TElg78 and tobeornot999 like this.
  7. kjelsberg92

kjelsberg92 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Flyr kjører nå BlackWeek-kampanje med 30% rabatt. Må bestilles innen 29.11.21 og reiseperiode 06.12.21 til 26.03.22 (gjelder ikke 22.12.21-03.01.22).
    Rabattkoden er BLACKWEEK21 :)

tobeornot999 and Spielhaug like this.

Del denne siden