Erfaringer med Hyatt og World of Hyatt

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av AndersB, 27. okt 2013.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt House Emeryville
    Min status: Diamond (status på account holder)
    Rom booket: Standard med 8000 poeng per natt, hvilket på dette hotellet er 1 bedroom suite. Har grei kitchenette med det meste av utstyr. Kan funke for 4 personer da det er dobbel sovesofa på stuen. Store rom. Flott utsikt over San Francisco fra de høyere etasjer.
    Oppgradert: Tror alle rom er like.
    Andre fordeler: Få om noen Diamond fordeler. Trolig amenity points. Ikke vann på rommet eller minibar, men greit og billig utvalg i lobby. Da jeg spurte om vann for diamonds ble det straks sendt opp noen flasker til rommet. Ellers frokost for alle, men denne er av den enkle sorten. Gangbro over jernbanesporene til Emeryville Amtrak station som tar et par minutter. Perfekt for oss som skulle ta toget til Chicago, og deretter tilbake via LA. To netter hver vei. Perfekt også ift graduation på Berkeley hvor vi deltok. Grei taxi tur eller BART ride til downtown. Poengprisen er en bargain.
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn er det med cutn paste. Rettet opp
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Park Hyatt Milano
    Min status: Diamond
    Rom booket: Billigst, brukte Diamond Suite upgrade. Fikk juniorsuite
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: Full frokost, Internet (som er gratis for alle).
    Flott hotell med best beliggenhet
     
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Juniorsuite er vel ikke innafor når man bruker Diamond Suite Upgrade?
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Hyatt Regency Yogyakarta
    Min status: Null og niks
    Rom booket: Billigst
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: Gratis frokost fra buffet, gratis internett.

    Etter en uke på 5-stjerners resort på Bali og Lombok så var det egentlig ganske traust og kjedelig å komme til Hyatt i Yogyakarta.
    Jeg lå for det meste inne, sjuk som ei katte, men hadde jeg tatt turen ut så kunne jeg sikkert boltre meg i (det som på bilder ser ut som) et fantastisk badebasseng.

    Forøvrig alltid spesielt å måtte gå gjennom sikkerhetskontroll for å komme inn på hotell.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    De har ikke Park Suite her, kun Executive. Suiten er stor, badet gigantisk, tipper 70 kvadrat totalt. det eneste jeg ikke liker er at soverom og stua er i ett rom selv om det er stort.

    Har hatt verre Diamond suite upgrades for å si det sånn
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Noen med erfaringer fra Andaz Liverpool street, London? Hender de har brukbare weekend-rates, men er alltid skeptisk til London-hoteller, eller UK-hoteller generelt. Ser de får bra score på Tripadvisor, men kommentarer for at rommen er små.
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Har bodd der én natt for et par år siden, og husker jeg ikke var veldig imponert. Rommene var veldig sterile og minimalistiske, og servicen var bob-bob. Kan hende det har blitt bedre :)
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  10. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Vurderer å booke samme hotellet som @Henning over her. Har null status hos Hyatt, men kanskje noen andre har og vil ha poengene for 4 netter på Hyatt Regency Tokyo I bytte mot eventuelle fordeler? :)
     
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Send meg en PM med datoer ;)
     
    Darkcho liker dette
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Andaz Wall street (min favoritt i New York)
    Lokasjon. New York
    Min status: Platinum
    Rom booket: Billigst (Andaz King)
    Oppgradert: Ja,, til Andaz Large King (separat dusj og badekar, og veldig god plass)
    Andre fordeler: Sen utsjekk. Ellers standard Andazfordeler som gratis snacks/non-aclo fra minibar pluss internett
     
    tommy777 liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency Santa Clara
    Lokasjon. Santa Clara
    Min status: Diamond
    Rom booket: Billigst
    Oppgradert: Vel, til ett rom i toppetasjen, men akkurat det samme som resten av hotellet.
    Andre fordeler: Adgang til Regency Club som lå ved resepsjonen. Gratis internet. Velkomstgave på 1000 poeng. Vann på rommet koster 4 dollar per flaske. Ingen minibar :/. Fikk ikke benyttet klubben i kveld og heller ikke til frokost pga tidlig avgang så de har ikke åpnet enda. Ba om voucher til frokost, glem det. Så gratis internet var alt de hadde å by på her.
     
  14. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Hyatt Siem Reap
    Lokasjon: Kambodsja
    Min status: Diamond
    Rom booket: Stay 3 Pay 2
    Oppgradert: Først til Deluxe, og etter en samtale til Grand King Suite. Var vel helst status+lavsesong som gjorde utslaget, og ikke mine overtalelsesevner. De tok meg med å viste deluxerommet for sikkerhetsskyld. Romslig det også, men alt i ett rom. Suite er separat soverom.
    Andre fordeler: Gratis velkomstdrink. Kaffe/Te/Vann i separat lite kjøkken. Ikke lounge eller happy hour. Ellers gratis frokost og sen utsjekk som diamant. Nydelig hotell, men concierge-tjenesten ikke helt på høyden med andre park/grand.
     
  15. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Grand Hyatt Erawan
    Lokasjon: Bangkok
    Min status: Diamond
    Rom: Daily rate + DSU
    Oppgradert: Nei, allerede bekreftet suiteupgrade.
    Andre fordeler: (Meget)tidlig innsjekk på rommet, club med ok utvalg og glimrende service og concierge. Spatilgang.

    Bodde på hotellet to anledninger i sommer. Ankom hhv 05.30 og 06.30. Begge ganger rom klart og effektiv check-in+frokost i loungen. Imponert over effektivitet og servicenivå.
     
    AndersB liker dette
  16. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Regency Kyoto
    Lokasjon: Japan
    Rom: to stk daily rate
    Oppgradert: Nei. De er som regel full og har kun én suite og noen Deluxerom.
    Andre fordeler: Gratis frokost, ingen lounge, velkomstdrink i bar, 3000 yen-voucher pr rom som kan brukes hvis regning er over 3000. Complimentary taxi fra togstasjonen (kryss gaten, da ser du taxifirmaet på andre siden)
     
  17. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Hyatt Tokyo
    Lokasjon: Japan
    Rom: Daily rate+DSU
    Oppgradert: Ikke utover første suite-nivå.
    Andre fordeler: Gratis frokost i restaurant eller roomservice. Gratis Spatilgang. Happyhour med fingermat. Free shuttle til stasjonen(nesten umulig å finne siden stoppet ikke er merket, lurt å ta FRA hotellet første gang) Meget god service og concierge-tjeneste. Noe skuffende kobe-biff på NY Grill, her var det litt hektisk og kelneren glemte tilbehør. Til over 1500kr retten er det for dårlig. Men en betaler for selve opplevelsen, og det var ok.
     
  18. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Regency Incheon
    Lokasjon: Seoul (Airport)
    Rom: Daily rate/Standard
    Oppgradert: Nei. Litt rart siden det er et stort hotell, og det ikke var så mange gjester. Dårlig diamant-anerkjennelse generelt.
    Andre fordeler: Frokost i lounge, begrenset utvalg. Free Shuttlebus.
     
  19. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
  20. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    tommy777 liker dette

Del denne siden