Erfaringer med innleid B767 fra Euroatlantic

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Flight Cancelled, 07. juni 2019.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Ser på en tur i sommer med Norwegian som opereres med en Boeing 767 fra EuroAtlantic Airways. Ut fra setekartet virker det som om denne har konfigurasjon på 100% økonomi. Noen her inne som har erfaring med dette flyet? Ser det aktuelle flyet har vært innleid og flydd for Norwegian ut fra OSL den siste måneden.

    Setter pris på innspill som kan hjelpe meg å bestemme meg. :) Har valgets kvaler om vi skal bestille betalt billett direkte med Norwegian eller bonusbillett med *A.
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,739
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Den har en 2-4-2 config, tilsvarende SAS Go på LH. Har ikke fløyet den selv, men opphavet fløy den til Barcelona forrige helg. Har ikke spurt hvordan det var.
     
  3. Nordlys

    Nordlys Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Fløy med dem fra Paris. Horribel, helsefarlig pitch der vi satt. Verste ever og jeg har flydd mye rart. Ellers bra.
     
  4. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg så den på Gardermoen i går ettermiddag da vi skulle til Stockholm, den var stapp full bare usikker hvor den kom fra.
     
  5. truetraveller

    truetraveller Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    33
    Den har 2-3-2 faktisk, økonomi i hele. Fløy den hjem fra Nice eller F1 for noen uker siden. Ikke forvent særlig innhold på skjermer eller god service, men synes setene var gode (og dype) faktisk.
     
  6. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    593
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fløy den OSL - CDG for noen uker siden.
    Hadde vært heldig og sikret meg exit seat (etter andre dør, husker ikke nummeret), A, window.
    Var kaldt. Smalt og ubehagelig sete, så det eneste positive var benplass.
    Dårlig/manglende service, crew hadde særdeles dårlig engelskkunnskaper.
    Ekstremt gammel config, min standard samsonite dlx3 carry-on fikk ikke plass med hjulene inn over raden i midten, så jeg måtte et par rader bak for å få plass på langs.
    Mye løst som ristet under take off og turbulens. En av "overhead compartments" rett med meg ville ikke lukke, så det kom en teknikker med en skrutrekker og fikset det.
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,739
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Hørte med folkene mine hvordan det var og de sa det var fryktelig trangt. Heldigvis har ikke de fryktelig lange ben, men det var veldig ubehagelig for et høyere vennepar.
     
  8. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Det er minst to forskjellige fly som er innleid, og med ulik konfigurering; både 2-3-2 og 2-4-2.
    CS-TST og CS-TSU.
    OSL-BCN: Vi satt på rad 28 EF, long legs og hadde det akseptabelt. I tillegg til de tradisjonelle long legs/bulkhead setene er det verdt å merke seg at 26HK og 27HK har ekstra benplass da de på langdsitanse dobler opp som crew rest. Statistisk forlot minst 2 pax dette flyet med blodpropp i leggen, trangt dette!

    https://www.euroatlantic.pt/wp-content/uploads/2017/09/company_profile.pdf
     

Del denne siden