Eg driv å forbereder tur til Australia, og må ha meg ein litt større firhjulstrekk. Eg har status hos Avis og får det hos Sixt no, men dei svarer veldig dårlig på epost, og prisen er way off samanlikna med til dømes rentalcars.com. Ser også at alle selskapa går over prisene frå 3 parts(som også gjer betre bonus) Ser kanskje at eg må ringe direkte til selskapa down under, men kva erfaring har de med selskap på andre sida? Eg brukte ofte Thrifty, Europcar og Budget nede der, når eg budde der for 15 år siden og var ikkje nøgd med Hertz og Avis. No bruker eg nesten berre Avis(og litt sixt og Hertz) Espen
Leide av avis en gang i Queensland. (Tror det var via holiday autos) Flott det. Lik opplevelse som i europa.
Har brukt både Hertz og Avis. Har vært veldig fornøyd på alle måter. Eneste som er minuset med de fleste selskaper (i hvert fall de store) er at det er begrensninger på hvor du kan kjøre, som f.eks grusveier. Flere kontrakter sier du kan kun kjøre på asfaltvei og de kan ikke tas med på ferjer etc. Selv tok jeg sjansen og tok leiebil fra Avis på ferja til Kangaroo Island der jeg kjørte rundt på masse grusveien.
Avis ville ikkje ta einvegsleige på den bilen eg ville ha, og hertz skulle ha 1000AUD for envegsleige, så då blir det ein ekstra kjøretur på 700km for å levere bilen tilbake Men 8000 kr for ein Q7 i 14 dager må vera ganske innafor...