Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Her poster vi erfaringer med oppgraderinger og forskjellige benefits på Club Carlson hoteller.

    Kan også ta generelle spørsmål om hoteller.

    Format som følger:

    Hotell:
    Min status:
    Rom booket:
    Oppgradert:
    Andre fordeler:

    -------

    Har akkurat booket meg Radisson Blue Riverside Helsinki. Noen som har erfaring med det? Fikk det til samme pris som CARLSONF koden kunne tilby på hjemmesiden deres, ergo poeng og ekstrapoeng for booking online :)
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg til å teste mer med Concierge status etter DO neste helg!
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Royal Stavanger
    Min status: Gull
    Rom booket: Friends and Family, billigste
    Oppgradert: Ja, "Single Rooftops"
    Andre fordeler: Frukt på rommet

    Temmelig lavt belegg på hotellet, ble oppgradert til største rommet. Hotellet i seg selv trenger en liten facelift, begynner å bli vel gammelt. Pool i kjelleren trekker opp!
     
    Kodda63 liker dette
  4. skaya

    skaya Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk et hjørnerom som oppgradering på Blu Scandianvia, og dette ligger ut mot en terrasse som brukes til mottagelser. Dersom det ikke er noen mottagelser el, har du en kjempeterrasse for et privat party!
     
    Ursa liker dette
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Portman London
    Min status: Gull
    Rom booket: Billigste
    Oppgradert: Ja, Business class
    Andre fordeler: Nei

    Oppgradert for meg og reisefølge (2 forskjellige rom) til Business Class. Hakket større rom med kaffemaskin på rommet, ellers ingenting spesielt. Hotellet ligger veldig greit til, midt i sentrum. Kunne lett brukt samme hotellet en gang til. Mye skandinaver der. Veldig god frokost.
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Inn Gardermoen
    Min status: Gull
    Rom booket: Billigste
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: Frukt på rommet

    Har en del overnattinger på dette hotellet, ble ønsket velkommen med "ja du trenger vel ikke å vite veien til heisen", fin detalj. Rommene er fine og nye, men ingen sjanse på oppgraderinger her. Har det i det hele tatt noe annet enn "vanlige" rom? Aldri fått noe annerledes her. Dårlig utvalg på både frokost og lunch. Laksen til middag er legendarisk dårlig, styr unna om du har valget.
     
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Jo, de har større rom og jeg er vel blitt oppgradert 4 av 5 ganger.
     
  8. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hva vil større rom si? Jeg har fått de med en liten "kosekrok" som er bygd ut av rommet, om det kan forklares slik.. Men aldri noen med superior eller lignende.
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blue Tromsø
    Min status: Gull
    Rom booket: Billigste
    Oppgradert: Ja, til Business Class
    Andre fordeler: Nei
     
  10. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Kosekrok?
    De jeg har fått i enden av korridoren har hatt plass til ekstra seng, stort bad, et stort rundt bord med stoler, og en gardinvegg man kan trekke for å skille sengen fra "gang-delen". Muligens dette som kalles familierom?
    Bildet på denne sida viser "sove-delen": http://www.parkinnhotell.no/airporthotel-oslo/hotel-rooms
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En liten hemmelighet som vi kun deler her inne: A L L E som bor på minst ett av hotellene neste helg vil motta Concierge ;)

    Og du hører det ALLTID først på Bonusfeber.... ;)
     
    AndersB, TOS_EBG, milehigh and 2 others like this.
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    889
    Likes mottatt:
    291
    Bonuspoeng:
    63
    Også fått familierommene hver 4 av fem ganger på Park in OSL. Sist var vi to voksne og to barn og fikk et gedigent fruktfat.

    Alle som er med på Do neste helg, eller holder det å bo på et Radisson neste helg? Etter en uke offshore mner kona det er feil prioritering å fly fly bare for å fly av en eller annen grunn, men hotellopphold som innbefatter henne er hun med på.:)
     
  13. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    I alle dager, er dette 'åpent' eller kun for de som er her inne?
    Park Inn, Radisson Blu ?
     
  14. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    Mangler redigeringsknapp... ang Concierge, gjelder dette for de som også allerede er gull, eller bør man la være å si noe om den statusen?
     
  15. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Betyr det at jeg ikke trenger sende inn kopi av noen annen status? Har ikke gjort det enda. Må det være på gruppeprisen? Antar det.
     
  16. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    August 2013

    Hotell: Radisson Blu Saga Hotel, Reykjavik
    Min status: Gull
    Rom booket: Business
    Oppgradert: Nei.
    Andre fordeler: Nei.

    Tre netter (cash). Sendte mail på forhånd og spurte om mulighet for tidlig innsjekk og oppgradering, fikk et standardsvar om at man ikke kunne love noen av delene. Ettersom tidlig innsjekk ikke kunne bekreftes tok vi Blue Lagoon på vei fra flyplassen, og kom på ettermiddagen. Fikk ikke oppgradering, de var fullbooket i følge resepsjonisten (tror det stemte), heller ikke velkomstgave. Synes ting som manglende velkomstgave vitner om dårlig oppfølging av programmet, selv om f.eks. et fruktfat i seg selv ikke akkurat er veldig viktig.

    Herlig! :)
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Alle ombord på charteren får den uansett hvilken status man har
     
    LN-FHU and Nilsjorg like this.
  18. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Med fare for å virke surmagret (det er ikke meningen) - er det egentlig noen vesentlig forskjell mellom Gold og Concierge? På oversikten på clubcarlson.com ser det bare ut til å være litt flere poeng (75% i stedet for 50% som Gold og 1000 mer for å bestille online). Gratis frokost står oppført, men er ikke det alltid inkludert der uansett? Hva kan Concierge-tjenesten brukes til, og er den bra? Er det større sjanse for oppgradering, eller kan man få mer enn én romkategori som oppgradering?
     
  19. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    OK, da misforsto jeg :p Er dessverre ikke med på charteren.
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kjenner ingen som er Concierge, så erfaringer er det dårlig med, men i følge Club Carlson får disse kundene mye mer oppmerksomhet, bedre upgrades etc.

    frokost er ikke alltid inkludert, til og med ikke i Norge. Jeg har funnet billigpriser i Norge på alle Oslohotellene der frokost ikke er inkludert. Utenfor Norge er det ikke så vanlig med gratis frokost

    Godt vi har mulighet for å få en redegjørelse fra Teresa, sjefen for CC i Europa på fredag ;)
     

Del denne siden