Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Atlantic Stavanger
    Min status: Gull
    Rom booket: vanlig
    Oppgradert: Tja, usikker... Fikk rom med "utsikt"..
    Ingen annen opperksomhet å registrere.
     
  2. altejoha

    altejoha Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    78
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg forsøker å velge Eurobonus som foretrukket opptjening under "Min profil" inne på Radissonblu.com.
    Alternativet står der (se vedlagt bilde) men det er fysisk umulig å velge det.
    Har forsøk i 3 forskjellige nettlesere, med og uten AdBlock, men uten hell.

    Noen som har erfaring med dette?

    Btw, om dette skulle løse seg og jeg får lagt inn Eurobonus-opptjening, vil jeg da miste de 500 poengene man uansett får pr. natt (i maks 3 netter), eller får man de i tillegg?


    Skjermbilde 2018-06-14 kl. 19.16.57.png
     
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Dette gir, etter min erfaring, trøbbel. I resepsjonene ser det med dette valget ut som om Eurobonus allerede er registrert, slik at de enten ikke klarer å (eller vil) registrere Eurobonus som gir 500 poeng/natt. I stedet ender man opp med at 10000 CC-poeng (eller hva det enn heter nå om dagen) konverteres til 1000 EB-poeng, som jevnt over er en substansielt dårligere deal enn 500 EB-poeng pr. natt.

    Noen veldig få ganger har jeg fått både 500/natt pluss CC/Radisson-poeng, som siden konverteres. Men 8 av 10 ganger ender jeg opp med kun sistnevnte, og har egentlig gitt opp alt sammen. Måtte krangle som bare det med både SAS og Radisson for å få kreditert de doble EB-poengene som ble bebudet i desember-januar, og etter dette gidder jeg ikke mer.
     
  4. Redcap

    Redcap Traveller

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hotell: Radisson Blu Park Athens
    Min status: Gull
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Jepp, Junior suite

    Andre fordeler: Fikk en eske med "Greek delight" samt voucher på drinker for alle tre på rommet.

    Rommene er litt utdaterte, men bassenget og baren på taket var fantastisk.
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk denne på mandag:

    Registrer deg i dag og begynn å tjene doble poeng på opphold på to eller flere netter til og med 31. august 2018.

    Uansett om det er jobb- eller fritidsreiser, kan medlemmer tjene mer på alle Radisson Collection-, Radisson Blu®-, Radisson®-, Radisson RED-, Park Plaza®-, Park Inn® by Radisson- og Country Inn & Suites® by Radisson-hoteller over hele verden.


    Sitter på litt dårlig nett/PC/mobil etc tilgang så har dessverre ikke URL (Kan være targeted).
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
  7. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,
    Er det noen som har Radisson Diamond som kan ta en screen shot av appen og enten sende til meg på PM eller poste her?

    Har et problem med visning i min app :)
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Funker fint den kampanjen der, også på opphold bestilt før 9. juli. Dette er nok ny rekord for meg i poeng på ett opphold i alle fall :)

    RR.JPG
     
  9. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Når du klikker på "Min profil" så står det helt øverst i profilen din følgende:

    For å redigere profilinformasjonen, klikk på knappen nedenfor for å be om en e-post med en kobling som lar deg gjøre endringer. Klikk på denne knappen kun én gang.

    Be om e-post

    Jeg er enig i at denne informasjonen ikke er særlig fremhevet, men den står nå der.

    Ang. ditt andre spørsmål, så vet jeg ikke helt, sidem jeg har ikke prøvd det, men jeg vil gå utifra du tjener de samme 500 EB poeng, siden det er RR poeng, som blir konvertert, og de samles på en annen konto.
     
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Der snakker vi ja :D
     
    Travellingalf liker dette
  11. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Noen av dere som har fått RR poengene fra forrige kampanje, bo over 20 netter få 120 000 RR ekstra. Eller er dette litt som trumf, kommer om 1 dag, 4 uker eller 5 år, hvem vet?
     
  12. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    519
    Likes mottatt:
    2,676
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, for min del gikk det greit. Jeg nådde ikke 20 netter, men ekstrapoengene kom nesten umiddelbart etter oppnådde 2,5 og 10 netter.
     
  13. ortega

    ortega Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Radisson Blu Bodø
    Min status: AksjeGull
    Rom booket: vanlig
    Oppgradert: Business Class

    Personlig hilsen og macroner på rommet
     
  14. SuperVC10

    SuperVC10 Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Hotell: Radisson Blu Bergen
    Min status: Gull
    Rom booket: vanlig
    Oppgradert: Business Class, flott rom, midt under saltaket med sittegruppe, badekar og super utsikt!

    Digg fruktkurv og to flasker vann på rommet
     
    ina liker dette
  15. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Syns dem kunne byttet til ordentlig fruktkurv all over i stedet for kjipe macroner man har spist seg lei på for lenge siden!
     
    Stuttfeiten liker dette
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Reis nordover young padwan, her har dei ein pose med ok sjokolade i staden for dei giftgrøne makronane. Sikkert 2000 kcal i den posen. (Radisson TRD)
     
    Travellingalf and Misterix like this.
  17. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Liker en lett snacks i stedet for full middag :cool:
     
    Stuttfeiten liker dette
  18. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    2,080
    Bonuspoeng:
    93
    Enig, er Platinium og bor hver uke nesten hele året på Bryggen. Får en liten skål med oppskåret frukt. Når det har stått en halv dag er ikke det veldig appetittelig. Macroner har jeg ikke fått på månedsvis men bare glad til siden jeg ikke syns de er gode.

    Ellers kan vel nevnes at jeg alltid får det de kaller «Juniorsuite» etter å bestille minste rommet så det er jo positivt. Men sammenlignet med det jeg får som Hilton Diamond så er rommene modne for betydelige oppgraderinger.
     
  19. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Hotell: Park Inn Gardermoen
    Min status: Gull
    Rom booket: vanlig, uten frokost (to personer)
    Oppgradert: Stort, flott rom, øverste etasje med utsikt, OG gratis frokost

    Fruktfat på rommet
     
  20. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med å få gjennom en statsmatch nummer to hos Radisson Rewards?

    Matchet til gull for fire år siden og holdte status i to år før jeg fikk statusmatch til NCC og flytta litt lojalitet. Prøvde å sende en e-post med forespørsel om match, men fikk da kjapt svar om at jeg allerede hadde fått statusmatch tidligere og derfor ikke kunne få. Er det vits å prøve seg mer, eller er det null poeng?
     

Del denne siden