Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Er det normalt å vente i mer enn 24 timer på bookingbekreftelse pr mail? Har booket en gruppereise med flere rom via ViaTrumf, bookingen ligger inne på nettsidene men har ikke fått noe bekreftelse enda pr mail, som bekymrer meg litt. Gjelder riktignok nye Radisson Hotel & Suites Gdansk som ikke har åpnet enda, kan dette være årsaken eller er det grunn til bekymring?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Har du sjekket spamfilteret?
     
  3. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Absolutt, fikk også valget å videresende bookingbekreftelse til en annen e-post i tillegg til min egen ved bestilling, men det har ikke kommet noe til denne heller.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være gruppebestillinger tar tid,men jeg ville tatt en tlf for sikkerhets skyld.
     
  5. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    457
    Bonuspoeng:
    63
    Da blir det slutt på status for min del:

    Details : Please note that the above is for information only. Additional Text: Since Aplite, following the Offer, holds more than 90 percent of the shares in Radisson AB, Aplite intends to commence a squeeze-out procedure under the Swedish Companies Act (Sw. aktiebolagslagen (2005:551)) to acquire all remaining shares in Radisson AB. Offeror: Aplite Holdings AB Web Site Address: https://mb.cision.com/Main/17439/27
     
  6. AndreAa

    AndreAa Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Synd jeg ikke kjøpte mer aksjer enn minstekravet - grei økning på det året jeg hadde de...
     
  7. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Kjedelig for alle med aksjestatus men finner trøst i at hele Radissongreia fungerte håpløst med viatrumf.
     
  8. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    jaja... da blir det ikke mere gull på radisson :(
     
  9. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Det er faktisk fremdeles mulig å kvalifisere med netter. ;)
     
  10. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Mye som er mulig her i verden, og det som vi diskuterte her, ang. aksjepost mot status er ikke lenger mulig for meg. :)
     
  11. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått bekreftet både på telefon og e-postkorrespondanse at bookingen er OK, men jeg må si jeg er uhyre skeptisk til å ikke ha fått noen bekreftelse etter én uke. De skylder på at hotellet ikke har åpnet for gjester, men jeg vet ikke helt om jeg kjøper den - er vel bare å mase mer.
     
  12. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med å få statusmatch flere ganger (fikk sist for to år siden) av SAS Diamond hos Radisson, eventuelt statusmatch mot Thon Black eller Nordic Choice Platinum?

    Eventuelt challenges av noe slag? :)
     
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Offesilet skal det vel bare gå en gang, men kan jo være verdt å prøve. Hvor sender man e-post for å få match fra SAS? Fortsatt lurt å skrive på norsk?
     
    kaijoar liker dette
  14. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Blu Gardermoen
    Min status: Platinum
    Booket: Standard
    Oppgradert: Superior
    Andre fordeler: Ingen. Frekke og arrogante resepsjonisten.
    Har vært på dette hotellet mer enn 20 ganger de siste årene i ulike jobb sammenheng men service har hatt en tendens: fallende. Er platinum medlem og på Radisson Blu Gardermoen får du absolutt null uttelling på å være lojal til denne kjeden. Ved ankomst til resepsjonen ble jeg møtt med en sur betjent som forteller meg at som platinum medlem kan jeg få kanskje oppgradering til superior room og business koster 500 kr ekstra. Jeg vet at det er lite forskjell mellom disse rommene og forteller dette til ham. Nevner også at jeg som G4 og platinum har vært oppgradert flere ganger tidligere til business og junior suite uten å bli spurt om det og ekstra betaling. Får høre at det må ha blitt gjort feil tidligere. Det hjalp ikke at resepsjonisten lo av meg. En annen kom til ham da jeg ble ganske irritert. Rommet jeg fikk var ikke godt vasket og det var hår på badet fra forrige gjest. Når jeg så ringer og spør om jeg kan få frokost på rommet får jeg beskjed at med platinum medlemskap er dette kun inkludert i buffet. Jeg nevner til resepsjonisten at tidligere fikk jeg på samme hotellet frokost levert på rommet mot leveringstillegg. Hun svarer med at det er sånn som det er og jeg kan velge et annet hotell om jeg ikke er fornøyd. Dette var det siste besøket jeg har på dette hotellet. 100 % guest satisfaction er bare på papiret. Mitt opphold gjorde meg bare irritert og det for det meste av de ansatte.
     
  15. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke bra, jeg ville nok sendt en mail til kundeservice med din opplevelse! Jeg har ganske dårlig inntrykk av personalet på det samme hotellet selv. De siste 2-3 gangene jeg har bodd der var jeg «gold» og har ikke fått noe oppgradering i det hele tatt, og føler litt at de som jobber i resepsjonen er litt arrogante. Neste søndag skal jeg bo der igjen og er nå platinum, blir spennende å se om der er noe forskjell? :D
     
  16. Clippr

    Clippr Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har og lignende opplevelse av de ansatte på Gardermoen. Som en nydelig kontrast har servicen blitt helt formidabel i Bodø.
     
    SilverBird liker dette
  17. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Overnattet på Radisson etter fikk gull, fikk lite (to flasker vann og litt sjokolade) men ingen oppgradering.
    Ikke den store sorgen for nyheten.
    Fått mye mer fra Accor gull .
     
  18. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Har lenge lurt på om eg skal gå for bonusprogrammet til hilton eller radisson ettersom eg bytter litt på dei når eg er ute i den store verden. Etter å ha lest litt på denne tråden går eg nok for hilton. Mykje elendigheit her nå.:rolleyes:
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    3BD7121B-5EF8-48A5-9764-7E540C8C4DEB.jpeg Vi fikk en natt på Radisson Gmoen av sas, meget profft opplegg av sas i respons av kanselleringen.
    Radisson ga oss et flott rom og vi sov godt.
    Imidlertid...

    Jeg syns det er helt vanvittig å ta 365kr for en 37.5cl med rødvin.
    Det er landeveisrøveri på høylys dag. Radisson burde skamme seg.
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    13E216F4-F76E-4357-B684-A441ADDC69E5.jpeg Sas spanderte 2x125 fra Radisson’ overprisede minibar. Dette er hva vi fikk for de kronene.
     
    jgroneng liker dette

Del denne siden