Anser denne for å være for spesielt interesserte, men tilbudet er så ekstremt at jeg tenkte den vil være av interesse uansett fant denne på premium-fare-forumet til Flyertalk i dag. Ruta er SIN-BKK-ADD-DUB-YYZ og tilbake igjen med Ethiopian i D-klasse. Dette gir 200% opptjening i Eurobonus, og 12310 miles T/R blir ca 49.000 basispoeng (!). Har ikke finregnet men blir vel litt mindre pga første leg er i eco. Det er ikke mange insta-gull ruter i star alliance, men dette er altså en av dem. Da jeg fløy OSL-FRA-SIN-AKL i fjor med SQ var prisen 23.000 kroner, så 10K er omtrent uhørt! Så uansett: om man finner en billigbillett til Singapore, eller er i høgget, så kan et kjapt mileage run til Toronto gi en råflott opplevelse og ikke minst fornye gullkortet enda et år https://www.kayak.com/flights/SIN-YYZ/2018-02-01/2018-02-15/business
Så denne jeg også. Hva er det med Ethiopian og alle "tilbudene" i Business? Har de rett og slett ikke bedre kontrol? Fristende å prøve seg på denne, men synes jeg leste det var torsdag - torsdag det var snakk om som minimum opphold? Det blir litt for lenge for meg, spesielt når man må ha tilknytning til/fra BKK eller SIN også.
Fy søren... det frister! Jeg vurderer denne: 6000 kroner bare... Hadde vært artig med en InsideFlyer-tur?
Jeg er så glad for at jeg i utgangspunktet ikke har nok feriedager til å hive meg med på noe som dette.
BKK-ADD-DUB-YYZ-ADD-BKK = 22,793 miles. 200% gir da 45586. Betalte 26,475 THB (= 6554.60 NOK). 7 EB-poeng/kr... det er ikke dårlig! Er det litt for ekstremt å kjøpe en tur til rett etter, slik at jeg tar to på rappen? Uansett, det ville vært gøy om noen andre reisegale bonusjegere ville vært med på turen. Jeg har bestilt følgende: Ut onsdag 23. aug: ET629, ET502 Tilbake lørdag 26. aug: ET503, ET618
Får du valgt seter i C klasse på alle legs? Ser noen nevner det er T class til ADD (riktignok da fra SIN).
Meget meget fristende, men jeg reiser offshore på jobb 23.08. Men vurderer sterkt å bestille en tur til september. De er vel fullt refunderbare disse billettene? Ser det er ganske drøye transfertider i ADD? Man kan vel ikke bare reise ut fra flyplassen uten visum, eller? Det gjaldt vel bare på strekket SIN - BKK?
Man får til og med gratis hotell i ADD: https://www.ethiopianairlines.com/AA/EN/services/airport/addis-ababa-stopovers Dette ser jo bare flotters ut. 50 USD for visum, men that's it.
Den var ikke dum. Har 17 timer stopp i Addis på vei hjem fra CPT i påsken, så lurer på om ikke det må prøves ut.
Nei. Koster 4k med Qatar i eco nå, men har jo litt tid til å se om det kommer noe tilbud (fortrinnsvis med *A og/eller business).