Ethiopian Airlines transit service

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av furlong, 30. mars 2018.

Tags:
  1. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Tror jeg ville ha fått det skriftlig av selskapet i tilfelle det blir en "avgift"..
     
  3. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Få det skriftlig om jeg kvalifiserer til hotell eller ikke ?
    Jeg tenker at enten får jeg det eller så får jeg det ikke . En avgift i ettertid er høyst usannsynlig
     
  4. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Altså, nå tenkte jeg mer på den "avgiften" er manuell, som i bestikkelse. Hvis ting er uklart og opptil agent i en skranke utenfor til å tolke, så hender det at de ønsker et honorar for å overbevises. Og da blir det opptil deg om du vil godta det.

    Så, alt som en har avklart på forhånd og har skriftlig fra selskapet gjør at en potensielt unngår problemer. Er ulike kulturer. Men det kan selvsagt gå bra uansett :)
     
    Chrisbgg and furlong like this.
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Reiste med ET i fjor og da valgte jeg en rute hvor jeg hadde 17 timer på ADD (mot en rute som hadde 2-4 timer). Fikk da beskjed om at hotell ved layover kun gjelder om det er den eneste mulige ruten man kan reise. Men jeg kunne få hotell hvis jeg betalte 60 eller 70 dollar. Da fikk jeg i tillegg voucher for 3 måltider på hotellet.
     
    furlong liker dette
  6. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Ifølge reglene deres, så skal man få hotell såfremt det ikke finnes andre ET avganger før.
    Første mulighet for å reise til Tel Aviv fra Addis er 10 timer etter at jeg lander.

    Har fått sjekket gamle tråder på Flyertalk, og der bekreftes det at man får hotell på award billetter, samt at man kan velge mellom Radisson og Hilton når man flyr i C
     
    RoadKing and mathiasfe like this.

Del denne siden