Ethiopian booking uten fly

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Flymunda, 27. sept 2021.

  1. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    6,359
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg har en CT-booking som involverer to legg med Ethiopian OSL-ADD-EZE. Først var begge med fly. Så kom OSL-ADD uten angivelse av fly. Så kom det opp fly der, men forsvant på ADD-EZE (tror de bare har fløyet ADD-GRU en periode). Nå er fly borte på begge leggene. Noen som har erfaring med om de bare flytter litt rundt på flytypene sine, eller er det et dårlig tegn? OSL-ADD trodde jeg går regelmessig pga frakt?
     
  2. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,902
    Likes mottatt:
    5,672
    Bonuspoeng:
    183
    Hva sier https://www.ethiopianairlines.com/ om du søker opp flyvningene eller slår opp bookingen din der? SAS støtter ikke visning av alle flytyper, deriblant enkelte 787-varianter -- sannsynligvis har Ethiopian endret til en av disse.
     
    Flymunda liker dette
  3. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    6,359
    Bonuspoeng:
    163
    Hos Ethiopian lever bookingen i beste velgående med 787 på begge strekningene. Da er det 787 som skaper problemene tydeligvis. En stor lettelse.
     
  4. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    2,887
    Bonuspoeng:
    93
    Litt utenom topic men jeg fyrer løs.
    Sliter med å velge seter på vår tur til Sychellene om litt over 2 uker. Når jeg prøver å hente opp bookingen på etopian sine sider får jeg kun en feilmelding.

    Noen som har tips til hvordan jeg kan få valgt seter på ET sine fly på strekningen LHR-ADD-SEZ-ADD-ARN/OSL?
     
  5. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    6,359
    Bonuspoeng:
    163
    På bookingen din fra SAS står det en egen bookingkode rett over første legg med Etiophian. Hvis du bruker den hos Etiophian og ikke den som gjelder for hele turen din får du kommet inn på nettsidene til Ethiopian og kan velge seter.
     
    Magnus1001 liker dette
  6. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    2,887
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for den :)
    Utrolig hvor krøkkete deres side var bygget opp. Var ikke bare bare å finne frem.
     

Del denne siden