Etterregistrere Oneworld-status hos BA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Claus, 12. juni 2017.

  1. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har et par BA-bookinger i sommer og fikk nylig matchet EBG til Gold hos Air Berlin (Sapphire i Oneworld). Jeg skal da kunne velge seter hos BA allerede ved booking men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få gjort det nå uten å kontakte BA på mail eller telefon. Tidligere erfaring med å kontakte BA er heller dårlig. Kom aldri gjennom på telefon for et par år siden (satt noen timer i kø til sammen) og henvendelsen via mail litt senere tok et par uker og resulterte kun i et intetsigende standardsvar.

    Har Bronze hos BA og med det får jeg velge seter 7 dager før avreise, men det begynner å bli veldig utplukket og i verste fall blir familien spredd over hele kabinen på i alle fall en av flightene. Fikk bronse etter at hele familien reiste i Club World til SFO i fjor, etter feilprisingen i 2015! Bare synd jeg ikke bestilte flere reiser den gangen...:mad:
     
  2. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Oppdatering! Har akkurat snakket med BA på telefon. Det tok bare 2-3 minutter før jeg fikk svar! De har lagt inn mitt AB-nr og jeg kan nå velge seter gratis. Vel, ikke akkurat nå da, for BA har litt IT-problemer, men jeg ser at prisen for å velge seter nå er tatt bort. Jeg kan t.o.m. velge nødutgang, selv om de var priset høyere i utgangspunktet. Kanskje konemor og ungene får ta en treseter lenger bak mens far strekker seg ut ved nødutgangen...:cool:
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden