Denne saken har dukket opp i SAS appen i dag, noen som vet hva dette er? Står bare diverse regler når man klikker inn på den.
Trykte på sign-up for å se om man fikk noe mer info. Men da fikk man bare beskjed om at sign-up var complete.
Var litt vagt med informasjon - er dette et lotteri, der antallet partnere benyttet er ett lodd? Tolker dette som en ren goodwill-kampanje, tror ikke dette medfører poeng-brenning som utgjør noen forskjell i regnskapet.
Det burde i det minste stått om dette bare gjelder nye bookinger, eller om eksisternde bookinger også teller
Hvor billig greier man å komme unna ved å reise på 15 forskjellige ST flyselskaper? Kanskje vi burde satt opp en IF tour og alle blitt EB millionærer
Det er kanskje litt motstridende at SAS i parallell har en kampanje for å komme med kreative forslag for å løse bærekraftsmål og redusere utslipp, og samtidig kommer denne som sier "Fly med flest mulig av ST-selskapene og bli belønnet!"
15 forskjellige SkyTeam flyselskaper. På en periode på 3 måneder. Man må jo nesten være millionær for å kunne fly så mye på så kort tid.
Jeg er med. Trenger 15/17 selskaper. Award legs teller også om man bruker EB-poeng. Hvordan gjøre dette raskest og billigst mulig? Når trer visumfrihet i Kina i kraft? Send meg en PM om noen er seriøse, har tid og penger.
5 selskap bør ikke være såååå vanskelig. SAS, KLM, Air France, Air Europa og ITA er ganske nærme... Edit: Selv om ITA fremdeles er med i SkyTeam så er de ikke med i denne kampanjen.
Jeg tror jeg går får millionen så bra at den starter i dag så reisen min som starer i kveld og inkluderer China Airlines, KLM, SAS, Vietnam og Korean teller med
Jeg kommer til å prøve. Bør være gode sjanser for at det skal gå! ITA er ikke en del av "eligible airlines for this challenge" forresten.
KLM til AMS, Tarom til Bucuresti, AF til CDG, Air Europa til MAD, Saudia til JED, Garuda CGK, Vietnam til SGK, Korean til ICN, Aeromexico til MEX, (kanskje noe Aerolineas inni her?) delta til US, Virgin til LHR, SAS hjem
Her vil SAS at folk skal bruke penger hos dem, men hva for kundene igjen? Nada! Hva skal man med EB poengene når man så vidt kan komme seg så vidt Oslo-Ams og tilbake. Her kjøres det en ny strategi, og denne er nøye gjennomtenkt. Jeg sier bare: Dont do it!!!
Noen så har funnet noe gunstig routing? Oppretta google sheets om noen har lyst å fylle ut sine funn med pris (gi lyd om den ikke er redigerbar) Rask hjelp fra ChatGPT og google flights for legs (alt economy) så ligger det rundt 65-75k... Mulig det er bedre prising om ruten sys med hjelp av reisebyrå?