Jeg prøver å legge til EB på en Mileage Plus award booking med Ethiopian og får følgende feilmelding: Jeg har prøvd: Bare nummer Nummer uten 0 først i kombinasjon med prefix EB EBB EBD EBG SKEBB og er tom for ideer. Får samme feilmelding over hele fjølen. Noe tips?
Sist jeg registrerte MED ET var det EBG som gjorde seg gjeldende selv om EBD var innført og aktivt i flere år. Går ikke dette ville jeg forsøkt å legge det inn via en annen nettside eller via mail/telefon direkte.
De burde aldri ha knyttet statusen til nummeret. En generaltabbe som må ha blitt funnet på i markedsavdelingen. De er kreative, men lite praktisk orienterte. En ingeniør ville sett dette problemet umiddelbart.
Og for Lufthansa var det EBG (selvom jeg er EBD) og UTEN 0 (tallet 0) (for oss som er gamle nok til det).
Noen som har funnet en løsning på tilsvarende hos TAP? Der har jeg prøvd alle tenkelige funksjoner uten hell.
Virker som at det har vært en endring hos United. Har fått til å bruke EBGxxx på mine tre siste bookinger(er EBD)