Hei! Skal på jobbreise til Philadelphia i juli. Forsøkte å overtale jobben til å booke SAS til NY, og deretter Delta til Philadelphia derifrå - men ser ut til å bli OSL-LHR-PHL med BA. Er det nokon her som veit korleis det er med poengopptjening i Eurobonus i denne samanheng - og om eg kan dra nytte av diamantkortet mitt hjå SAS? Under ligger reiserute med info. Helsing SAS-fanatiker. Saturday, 23JUL 2016 British Airways Flight Number: 0761 Class: S-Coach/Economy From: (OSL) Oslo Gardemoen, Norway Depart: 07:55 AM To: (LHR) London/Heathrow, England, UK Arrive: 09:25 AM Stops: Nonstop Duration: 2 hour(s) 30 minute(s) Status: Miles: 734 / 1174 KM Equipment: Airbus Jet MEAL: SNACK ARRIVES LHR TERMINAL 5 AIR Saturday, 23JUL 2016 British Airways Flight Number: 0067 Class: S-Coach/Economy From: (LHR) London/Heathrow, England, UK Depart: 12:45 PM To: (PHL) Philadelphia PA, USA Arrive: 03:35 PM Stops: Nonstop Duration: 7 hour(s) 50 minute(s) Status: Miles: 3552 / 5683 KM Equipment: Boeing 777 Jet MEAL: MEALS DEPARTS LHR TERMINAL 5 - ARRIVES PHL TERMINAL A AIR Sunday, 31JUL 2016 British Airways Flight Number: 0068 Class: L-Coach/Economy From: (PHL) Philadelphia PA, USA Depart: 10:05 PM To: (LHR) London/Heathrow, England, UK Arrive: 10:05 AM 1AUG Stops: Nonstop Duration: 7 hour(s) 0 minute(s) Status: Miles: 3552 / 5683 KM Equipment: Boeing 777 Jet MEAL: MEALS DEPARTS PHL TERMINAL A - ARRIVES LHR TERMINAL 5 AIR Monday, 1AUG 2016 British Airways Flight Number: 0766 Class: L-Coach/Economy From: (LHR) London/Heathrow, England, UK Depart: 12:55 PM To: (OSL) Oslo Gardemoen, Norway Arrive: 04:10 PM Stops: Nonstop Duration: 2 hour(s) 15 minute(s) Status: Miles: 734 / 1174 KM Equipment: Airbus A321 Jet MEAL: SNACK DEPARTS LHR TERMINAL 5
Du får ingen Eurobonus poeng, og ikke bruk for kortet. BA er OneWorld, så du får samlet opp noen poeng hos et selskap som er i den alliansen.
Det du burde gjort er å tilbydd deg å betale mellomlegget selv for å få poengene. Det ville jeg gjort.
Ingenting i hente fra BA med *A kort nei.. Blir nesten som å komme med lånekort fra biblioteket å forvente halv pris på polet...
meld deg inn i Executive Club! @titocosta Det er i OneWorld livet er fett! BA sølv gir deg f.eks. lounge tilgang og priority ditt og datt. (som sas gull) og derfra er det bare én vei!
Prøv å statusmatche EBD med TopBonus hos AirBerlin. Da får du TopBonus Gold, tilsvarende Oneworld Sapphire, og dermed aksess til BA lounger (ikke fast-track)
For å ta ei kort forklaring då: eg driv eige selskap - og har blitt invitert til å leie eit seminar i statene. Som ein funfact så kan eg også nemne at eg skal innom landsmøtet til Demokratene. Det er amerikanerane som bestiller og betaler flybillettane mine - og dei er nokre kontrollfrikar utan like. Trur eg måtte fylle ut fem-seks skjema for dette oppdraget knytt til info om meg og ansvarsfråskriving frå deira side. Frykta deira for å bli saksøkt er sterk. Trur dei var redde for at eg skulle rote meg vekk på EWR. Så moglegheita for få endre er nok ikkje tilstades. Kjenner du til folk som har fått matcha @stakar?
Ja, for polet har eit fordelsprogram og er ein tilsvarande organisasjon i samme sektor. Om du skal forsøke å vere morosam kan du ivertifall forsøke litt hardare
Dette løser du elegant. Når de kommer med forslag på reise/pris. Så tilbyr du dem at du tar ansvar for reisen selv, øker ditt tilbud med den prisen pluss mellomlegg for SAS flighten samtidig som du fritar dem for all "liability". Win - Win.
Viss du sjekker denne posten så ser du i de to-tre nederste postene at @obergland nylig har fått matchet til Air Berlin. https://insideflyer.no/forums/threads/airberlin.5739/#post-91297