Denne har ikke jeg fått med meg tidligere: https://parkering-osl.avinor.no/no/?utm_source=avinor.no&utm_medium=OSL&utm_campaign=innhold Nyhet! Nå kan du tjene SAS EuroBonuspoeng på parkering! Tjen 300 bonuspoeng ved å forhåndsbestille parkering på Oslo lufthavn. Poengene utbetales etter endt parkering -- Forhåndsbooking av en uke i P10 koster også 890,- mot 1350,- uten booking
Nice! Har vært mulig å legge inn EB nr ved bestilling siden nyttår, men har aldri skjønt var det var til og har aldri heller sett noe poeng. Brukt P10 forhåndsbooking 3 ganger siden nyttår og selvsagt lagt inn EB i håp om at noe magisk skulle skje At man faktisk får poeng er vel kanskje helt nytt. Avsluttet en parkering i går, så skal følge med.
Jeg har ikke fått noe ennå. Avslutta en ukes parkering i P10 på lørdag 15.04. Registrerte også EB da jeg parkerte på P2 i mars uten å ha fått noe der. Men ut ifra det som står på linken så er det bare i P10 dette gjelder foreløpig..
Avsluttet en parkering på P10 17.04 (forhåndsbestilling 3 dager til kr 890), og fikk i dag 300 EB poeng.
inn lørdagen morgen, ut.. (mandag morgen takket være fyr som ble kastet av flyet) og hadde poengene i dag.. mandag
hvor står det at det er kun p10 det gjelder. På linken ovenfor ser jeg ikke det noe sted? Må man klikke seg via linken for å få EB poeng?
Jeg ser riktig at det ikke går an med AmEx på betalingen på OSL, når forhåndsbestilt? Og får man kun EB på P10 (siden jeg er for kjip til å stå på annet enn P4), så kan jeg jo like gjerne bruke Bank Norwegian kortet til å betale OG samle cashpoints der heller?
Wow, for et utfyllende svar du fikk! EDIT: Spurte kundeservice selv nå og dette var svaret jeg fikk: "Det er sammen med Avinor tatt en bestemmelse om at vi skal akseptere Visa og MasterCard når det gjelder salg av bookingplasser. Mvh Kundeservice."
Kan fortelle at det fungerer på andre steder enn P10. Parkert to ganger på P2. Poeng lynkjapt inn på konto etter endt parkering!
Sto på P6 frem til 8 august, har enda ikke fått poeng, Onepark bekreftet at jeg skulle ha poeng men skyldte på SAS.. mente det kunne være noe etterslep mtp antall parkeringer de hadde hatt i sommer.. noen flere som venter på poeng?
Hvorfor koster forhåndsbestilling av to dager og tre timer på P10 1200,-, mens én uke koster 890,-? Blir man da avkrevd mellomlegget hvis man henter bilen fem dager for tidlig?
Det går veldig fint. Har booka fleire weekendleier og vekesleier, har ankommet 10 timer etter bestilt parkering og reist 4 dager før!