Har forsøkt å finne ut om SAS har noen kampanjer for poengrabatt, men finner ingen på deres nettsider(!). Men jeg forsøker nå å bestille en svipptur til Svaldbard midt i mørketiden fra Tromsø, og da dukker det jaggu meg opp 30% poengrabatt i GO. Her står det også at det er kampanje i Business, men fant ikke noe for søk til Kina... Noen som kjenner til dette? Vel... Jeg booker en billett, så får jeg heller ombestemme meg om jeg tror det blir alt for mørkt og kaldt ;-)
Regner med det er snakk om tilbud i Pluss("buisness") og ikke på Longhaul. Det tror jeg aldri har inntruffet. Har logget med inn hos SAS og da står det at de ikke har noen kampanjer, så mulig dette kun er en av de vanlige buggene som SAS er så kjent for og vi tjener på.
Det har ikke jeg fått med meg. De siste 6mnd så har de kjørt et tilbud med pris fra 14 499kr. Mitt spørsmål var relatert til diskusjonen over. Chrt finner ikke noen C med 30% eurobonusrabatt på longhaul. Du skriver under" Tør gjette på at det kommer som en slags adventskampanje... "vi feirer julens ankomst.." " Jeg prøver å spør om du tror de kommer med 30% på bonusbilletter i C. Men ser at det kan misforstås