Fekk den lite hyggelige beskjeden frå RewardsPay.com (ein tjeneste eg ikkje visste eksisterte, før i dag) at 110'990 EB-poeng har blitt brukt hjå Boozt.com Skifta umiddelbart passord på kontoen min. Eg har tatt kontakt med RewardsPay, via eit kontaktskjema som hadde eit eget valg for misbruk av poeng (tydeligvis ikkje eit ukjent fenomen?) Eg har tatt kontakt med Boozt.com, men der er det neppe mogleg å forvente svar før tidligast mandag. Eg tok kontakt med SAS via chat, og der var det absolutt null hjelp å få. Eg vart berre bedt om å kontakt Boozt.com Dei var heller ikkje interessert i å sende saken vidare til IT-avdelingen (eg er ikkje 100% overbevist om at feilen har skjedd på mi side). Nokon som har liknande erfaringar?
Eg veit ikkje heilt korleis det der fungerer, i og med at eg aldri har brukt poeng på denne måten. Men vil jo tru du må taste inn ditt EB brukarnavn/passord ved betaling med poeng?
Det er min største mistanke, ja. Most likely eit av dei åpne WiFi-nettverkene i diverse halv-tvilsomme land eg har vitja (Kina comes to mind).
WTF. Det burde være mulig å reservere seg mot å bruke poengene på annet en flyreiser. Det er vel ingen her som hadde kjøpt varere med bonuspoeng.
Enig at det er sløvt av SAS å ikke kunne sperre for bruk av bonuspoeng, men samtidig vil det ikke fungere så lenge noen har tilgang til kontoen din. Jeg klør meg i hodet over hvorfor SAS ikke slå på verifisering gjennom mobiltelefon når jeg logger meg inn fra en ny maskin. EuroBonus-kontoen har verdi og burde være sikret deretter. Når det er sagt, sikkerhet er ditt eget fordømte ansvar. Så når du er på reisefot, sørg for å ha en proxy tilbake til "trygg havn". Ikke bruk gjenbruk passordet ditt på ymse sider, kan fort være at det har blitt snappet opp fordi noen andre sider har niks, nada og ingen sikkerhet.
Så det er SAS sin feil at du har valgt å bruke åpne nettverk? Når det er sagt burde det være 2. grads autentisering ved betaling med EB poeng.