Dagens DN bar med seg et SAS bilag for nye EB 2.0. Her var det også litt artig trivia. Maksimalt antall flygninger fløyet av et Eurobonus-medlem i løpet av 1 år: 404 Topp 10 bonusdestinasjoner: London New York Paris Nice Roma Bangkok Alicante Milano Palma Chicago Antall flypartnere : 31 Andre partnere : 26 Antall medlemmer pr 02.2014: 3 200 000 Bonusreiser pr år: 1 600 000
Ja det var flere jeg ikke hadde gjettet i den oversikten, men makes sense at folk drar til varmere strøk for poengene. Selv tar jeg ut reiser til København, Manchester og New York stort sett.
Kan jo ha vært en 'error 404' - en kjenning for oss som surfet på arpanett i forrige årtusen. Men det er jo altså voldsomt. Det som overrasket meg var NY og Chicago. Det er jo såpass vanskelig å få billetter at jeg ikke trodde det var mange som reiste. Men åpenbart er det en høna&egget problemstilling.
Hm. Da har jeg fortsatt langt å gå med mine 257 legs med SAS, Widerøe og Blue1 i 2013. Jaja, får brette opp armene i 2014 tenker jeg...