Helt enig! Det var First class takter over dette! Men si meg, ser ikke de setene ut som de nye til SAS? (Dog tviler jeg på at vi noensinne vil se Dom P servert der i gården....................)
Som jeg virkelig gleder meg til å prøve EVA ser ut til å et meget solid Business produkt! Tror muligens jeg må gi dem sjanse
Prøvde dem mellom TPE og HKG i fjor, maten som ikke er forhåndsbestilt var relativt skrale saker på biz. Vil anbefale å forhåndsbestille mat, den er mye bedre. Ellers er servicen top notch.
Ser ut som at EVA har sluttet å servere Dom Perignon... De har gått over til Veuve Clicqot La Grande Dame 2004. .
Skal fly EVA fra London til Taipei i desember (via Bangkok). Det blir spennende! Personlig så synes jeg det er helt greirt at de serverer Veuve Clicqot i steden for DP. Som Henning sider så er de i samme liga.
Og vipps - så har de faktisk gått over (i 2015...) til Krüg Champagne i buisness (På Paris ruten dog...) Oppe og smasher med SQ, CX og QR F...
Fløy EVA C IST-TPE i sommer. Flott tur. Trip report kommer plutselig! Krug og rimowa amenity kit samt konge 1+2+1 seating setter EVA på høyde med middelmådige F-produkt.
EVA Air lounge, SFO Det er mange av oss som syns United sine lounger i USA er sørgelige greier, når SAS ikke har egen lounge er United sin den vi blir henvist til. United sin lounge her på SFO er intet unntak, så jeg bestemte meg tidlig for at jeg ville teste EVA sin denne gangen. Her var hyggelig personale, varm mat (kinesisk), kald mat, søtsaker og potetgull. Et bra utvalg med drikkevarer. Wifi ok, det går fint å hente, men å laste opp disse bildene var en tålmodighetsprøve. Mao dårlig upstream, normalt er vel det greit. Ordentlig kaffe! Og ikke minst en stor og romslig lounge. Jeg er ikke i tvil, skal du ut fra SFO og er *A Gold, hit må du dra.
Fløy EVA Air fra NRT til TPE for en ukes tid siden. Betjeninga ved innsjekk spurte om jeg ønsket å bli oppgradert fra ECO til Premium ECO ved innsjekk (mistenker at dette var pga. EBG). Sa selvsagt ja! Supert! Flyet var ikke fullt og billetten min var den aller billigste ECO-billetten de tilbyr. Før boarding ble jeg kalt opp. Ble da informert om at jeg ble flyttet fra inneklemt sete til sete ved midtgang. Supert igjen! Bra service både ved innsjekk, boarding og på flyet. Første, men ikke siste gang med EVA!
Eva er er flott selskap. Flyr gjerne de igjen. Dessverre vil jeg si at de banker SAS hardt i Biz selv om konfigurasjonen er lik...