Hei, Heiv meg på dagens now or never og bestilte en kjapp tur/retur til Chicago i april. Under bookingen kunne ikke systemet vise meg hvor mange poeng jeg kom til å tjene på denne turen. Regner med noen her inne har svaret? Mvh KristianR
SAS kjører doble poeng på reiser mellom 6. mars og 10. april (usikker på datoene). Du skal ha fått epost angående påmelding til dette https://insideflyer.no/forums/threads/dobbel-poeng-sas.7483/
Ahh, stemmer. Hadde glemt det. Min reise er etter 10. april, så får nok ikke nyte godt av den fordelen, dessverre.
De 10 000 går mot status, det gjør ikke ekstra poengen slik jeg har forstått. Og 4 poeng per kr er ikke dårlig. Skal du klare de samme innenlands måtte billettene kostet 60kr per vei.
Klager ikke. Betalte 3500,- tur/retur EVE-ORD. Nå må jeg bare finne ut hvor jeg kan bo til en overkommelig pris, og hva jeg skal bruke de tre dagene på.
Jeg bodde på The Whitehall Hotel da jeg var der sist. Litt slitt, men rent og veldig bra pris med tanke på beliggenheten, som er rett ved John Hancock building og Michigan avenue. Anbefales om man er ute etter rimelig overnatting i sentrum.