Få eurobonuspoäng på dina fasta utgifter

Tråd i 'Bonusfeber Lounge (Sverige)' startet av Ida, 25. okt 2015.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,451
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er *relativt* happy etter å ha mottatt mitt MasterCard fra COOP. For med dette kortet, får jeg betale regningene mine, gratis. Via en tjeneste som heter betalo. Du blir debitert kostnaden direkte fra kredittkortet, og du tjener eurobonuspoeng på dette. Det vil si, du tjener COOP-poeng, som kan byttes inn i Eurobonuspoeng. Samme som trumf. Exchangerate på ca 100kr => 11-15EBpoints avhengig av hvor stor bolk poeng du bytter inn.

Dessverre kan firmaene reservere seg mot betalo, noe blandt annet lånetakeren som jeg har billånet mitt hos har gjort. Men trafikkstyrelsen har for eksempel ikke reservert seg. Ei heller forsikringsselskapet mitt. Å få ca 500EB-poeng på faste utgifter på bilen? I salute you, Sweden!

Jeg får allerede 125EB/mnd fra Trygg Hansa pga samarbeidet mellom Trygg Hansa og Eurobonus. Nå får jeg EKSTRA 125EB/mnd (sånn...ca) for å betale forsikringen min gjennom Betalo. Det er så GENIALT :D

2. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,968
    Bonuspoeng:
    113
    Fenomenalt at det går an, men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at dette er en litt syk utvikling :).

3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,451
    Bonuspoeng:
    113
    Det har du helt rett i :p Selv om det er en indirekte kobling til Eurobonus.

RoadKing liker dette

Del denne siden