Booket en bonusreise for noen uker tilbake, hvor siste leg er FRA-OSL med LH. Agenten fant ikke business når denne ble booket, men jeg ringte inn idag for å endre utreisen litt og spurte om agenten kunne sjekke om denne kunne endre siste leg til business samtidig. Agenten finner ikke seter i business når denne prøver å endre eksisterende reise, men finner seter om man gjør en egen booking på denne. Både awardfares og SAS sine egne sider viser 8 ledige seter. Er det noen som har opplevd dette? Om fått endringen i mellom? Reisen er OSL-ZRH-VIE-FA-HND-BKK-IST-FRA-OSL om det skulle ha noe å si.
Helt vanlig Origin & destination restriction hos LH. Mitt første møte med o&d restriction hos LH er tilbake i 2018. Denne er mye diskutert her, så et lite søk vil du få mye info.
Jeg har nesten samme problemstilling (?) Vi kommer med LH fra YVR til FRA kl 11 og med videreforbindelse til BGO kl 21. Det er mange mulige forbindelser på sas.no og Awardfares den aktuelle dag fra FRA til BGO, men ikke mulig å få booket dem.
Samme her - i feb. Opprinnelig booket fra VIE.... så kanskje det er problemet Jeg har tenkt at jeg kan løse det dersom sas oppgraderer appen og gjør det mulig for EBD å endre til en annen avgang. Dersom det blir tilgjengelig før sjekkinn på avreise sted......