Får ikke refundert bonuspoeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mmd, 26. sept 2024 kl 20:44.

  1. mmd

    mmd Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg booket en utenlandstur for en tid tilbake, betalt med poeng. Jeg ønsker nå å kansellere den, men det lot seg ikke gjøre på sas.no. Har forsøkt å få svar på gull—eposten i flere dager, uten hell, og sendte til slutt melding via sas chat. Der fikk jeg beskjed om at jeg ikke får refundert poengene jeg hadde brukt, kun skatter og avgifter. Stemmer dette virkelig? Jeg kan ikke finne noen slik regel noe sted.
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,117
    Likes mottatt:
    9,252
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig poengene var utløpt i mellomtiden?
     
    Cumulus liker dette
  3. btm

    btm Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    53
    Om det ikke var bonusbilletter, men billetter kjøpt med poeng, så er det kun refusjon av poeng hvis billetten er refunderbar. Kan det være tilfelle her?
     
  4. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,156
    Likes mottatt:
    114,702
    Bonuspoeng:
    350
    Som btm skriver. Du har kjøpt vanlige billetter betalt med poeng. Da gjelder standard regler for billettypen. Bonusbilletter er refunderbare mot et gebyr. Du kjenner igjen en bonusbillett ved at det er en orange prikk ved prisen. Bonusbilletter har alltid fast pris. 5000, 10.000, 15.000 osv. Vanlige billetter betalt med poeng kan gjerne koste 19.266 poeng feks
     
  5. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,469
    Likes mottatt:
    3,947
    Bonuspoeng:
    113
    Nå i etterkant er det mulig for @mmd å sjekke i "Itinerary and receipt" om hun har booking klasse X, F, I (som er bonusbilletter) eller en annen booking klasse, som da er vanlige billetter.
     

Del denne siden