Förste bonustur - Sör Amerika/Paraguay

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Habs, 11. okt 2017.

  1. Habs

    Habs Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Da en god kompis skal gifte seg har madamen og jeg stor planer om å befinne oss i Asuncion, Paraguay 7. April 2018:D
    Jeg har spart opp en god del EB poeng i påvente av akkurat dette og jeg önsker nå deres hjelp og inspill til hvordan brenne av disse poengene best mulig.

    Vi har ikke värt i Sör Amerika og önsker kombinere bryllupet med en ferie hvor vi får sett litt. Videre syns jeg det er på höy tid at jeg får prövd å fly IC Biz eller F :rolleyes:
    Vi er åpne på når det kommer til ruter, selskap (i *A), destinasjon(er) samt land/steder.
    Eneste begrensningen er at vi trolig skal väre ca 5 dager rundt 7. April i Paraguay.

    Nökkelinfo
    EB-points budsjett: 250K + CT gyldig for star alliance
    Tilgjenglig tid: ca 3 uker
    Utreise/hjemreise dato: Fleksibelt, men vi må få med oss nevnte bryllup.
    Hjemmeflyplass: CPH

    All hjelp og tips tas i mot med stor takk.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Vi fant mye ledig med Avianca til/fra MAD/BCN, og bestilte med de til BOG i julefreden.
    Ulempen er selvsagt posisjonering til spania.
     
  3. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Finner en del busniess class ledig på
    Utreise: 4/4 CPH - BRU - IAD - PTY - ASU
    Retur: 9/4 ASU - PTY - ORD - CPH

    Søk på united.com :)
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan hende det er lettest å finne ledige C(eller F)-billetter til en av de store byene "i nærheten". Altså GIG, GRU og EZE, og at det er like greit å kjøpe noen billetter til ASU og andre steder dere vil besøke, i tillegg. Dette siden dere ønsker ferie, og så vidt jeg vet er ikke Paraguay noe særlig ferieland. :) Open-jaw er jo tillatt, så dere kan dra ned til GIG og hjem fra EZE f.eks. :rolleyes:

    Hvis dere gjør noe sånt, så kjøp flybillettene så tidlig som mulig etter at CT er booket. Min erfaring er at prisene er høye der nede, og blir ikke billigere frem mot avreise! :( Det er jo også derfor Norwegian vil inn på markedet i Sør-Amerika!
     
    Fredrik81 liker dette

Del denne siden