Link? Bilde? Rute? Billett til meg? Ofrer meg for å teste C produktet tur-retur back2back.. Kan til og med drikke masse champis og sende live.. Så blir det mer og mer leifer og støtende kommentarer utover turen
Mistenker at en viss @Eddie47 kommer til å bli hakket mer gretten enn man skulle like om vi hadde gjort det.. Kan til og med være at han blar opp sine dyrebare travelpasspoeng og booker en billett sammen med oss ;D
Det kan være .. Skrive parallell live rapport? Hvor går turen? Det må da bli «langtur» med singel aile?
Da må nok @Tore rett og slett kjenne sin besøkelsestid og fikse billetter i C til første flight til meg og mitt reisefølge bestående av @holmen og @Eddie47 som erfarne soloflyvere, @RoadKing som bodyguard og @lMartin som redaksjonsrepresentant og potensielt @Tore for å sjekke at alt går som det skal med billettene.. Og muligens @Upsaker for å sikre at vi finner riktig fly og rute..... Blir en bra tur da!
Således bekræfter SAS til CHECK-IN.dk, at de kommende A321LR vil blive indrettet med tre klasser, henholdsvis Business, Plus og Go.
Det må jo være noen læregutter i kabinene bakover i bussen .. dette må prosjektleder @Are delegere ...
Nei, nei og atter nei, jeg er under opplæring i champagnedrikking og annen nytelse i de edlere deler av kabinen så det går absolutt ikke!!!!!!!!!!
@Tore Har du husket denne fra @Are ?. Da må nok @Tore rett og slett kjenne sin besøkelsestid og fikse billetter i C til første flight til meg og mitt reisefølge bestående av @holmen og @Eddie47 som erfarne soloflyvere, @RoadKing som bodyguard og @lMartin som redaksjonsrepresentant og potensielt @Tore for å sjekke at alt går som det skal med billettene.. Og muligens @Upsaker for å sikre at vi finner riktig fly og rute..... Blir en bra tur da!