Første tur med BA A380 fra San Francisco

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av rkvalvaa, 30. mars 2015.

  1. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter nå i Galleries lounge på SFO og venter på flyet til London, i dag er det første flygning med A380, G-XLEA, var 1 time sen ut fra London og lander ca 25 minutt for sen.

    Var nettopp en kar fra BA i loungen og delte ut personlige bagasjetags for å feire at det er første flygning til/fra SFO med A380, skikkelig kuult.

    Jeg fulgte tilfeldigvis flyet på flightradar og var inne og så på bilder av flyet når han passerte meg, og ble helt i fyr og flamme, lurte på om jeg kunne finne ut om det var RR motorer på det flyet som kom etc.
    Artig å se så stort engasjement, så blir det spennende å se hva de finner på ved gaten :)

    Flyr i CW og har valgt sete 53A etter råd fra Fnate og andre her på forumet, satser på 8 timer relativt uforstyrret søvn ;-)
     
    AndersB, Trety, Fnate and 8 others like this.
  2. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Og der kom hele crewet inn i loungen, småprater med alle og er tydelig både stolt og engasjert over at det nå er A380 på ruten. Det blir også servert bløtkake, rimelig spesiell stemning i loungen, skikkelig kuul opplevelse :)
     
    agrims, Fnate, Travellingalf and 2 others like this.
  3. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Håper du tar noen bilder :) God tur!
     
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Var det en eldre herre? Lounge-sjefen i SFO er skikkelig service-mindet og interessert. De gangene jeg har vært der er han ofte ute og passer på at alle har det bra.
     

Del denne siden