God (?) morgon frå bollebua på Værnes! Her måtte ein opp før fanden fekk sko på beina. Eigentleg skulle gullstua på Arlanda gjestast, men SAS har kome opp med ny flyrute og dermed blir frukost nummer tre inntatt på Kastrup med mindre 45 minutt på Gardermoen held til ein kjapp frukost. Fly pent, alle saman!
Gooood morgen fra Trondheim Her sitter man allerede og knoter litt på jobb...mye å gjøre serru'.... Dagen blir småstressigt med henting av kidsa, middag og deretter rett på fotballkamp et stykke unna. Rett hjem for å få unna leksene før det blir leggetid for ungene....og PHU!!!.... Uttrykket " Five seconds of joy,twenty years of misery" surrer litt i bakhuet... Ha en mindre stressigt dag
God morgen fra Trondheim, her også... Her er man straks på tur (joggende) til jobb hvor det er nok å gjøre, men ikke for travelt. I kveld blir det å ta seg en tur på serieåpningen i håndball med Byåsen-Larvik. Fly trygt rundt om kring, dere som får luft under vingene i dag...
Gardermoen har gløymt oss. Det spøker for frukost nummer tre... Frukost nummer to held ikkje så altfor lenge...: EDIT: Krisa er avverga. Frukost nummer tre i gullstua på OSL no. Det blir endå to frukostar til før lønsj. Heldigvis!
God ettermiddag fra Singapore! Startet dagen med en tur til Gardens by the Bay. Ellers ankom vi 3 timer og 5 minutter forsinket til HKG med SK963 i går, og for en drøy time siden tikket det inn mail om at 300 EUR snart kommer på konto! I tillegg fikk jeg nesten 4000 ekstrapoeng for deler av middagen på Pontus In the Air! Ha en fin dag!
God morgen fra Sandefjord Her ser været ut til å være veldig bra. Da er det bare å stå opp og få seg sin egen frokost
God morgen fra Budapest. Litt tung start på dagen etter litt for mange glass og flasker på www.360bar.hu i går. Dagens utsikt fra kontoret er helt grei. Tu-154 nymalt i Malev livery ifm 50års jubileet for flytypen. Flighten hjem i dag er BUD-STO-OSL. Er det litt sært å reise via STO isf direkte til OSL bare fordi det ikke var noen ledige seter på nødutgang? 15D i det minste sikret for begge flights
God morgen fra hovedstaden! Har en gryende manflu på gang, så jeg har hjemmekontor i dag. Samtidig jobber jeg med å finne ut av om vi skal reise til HKG i helgen eller ikke. Har gledet meg til denne turen veldig lenge, så jeg håper det blir tur..
Håper både helsa held og at det blir tur! Lite å gjera med vêret, men det er fullt forståeleg at du ikkje smiler frå øyra til øyra om dagen... Her på Kastrup er dagens femte frukost fortært. Æ e mætt! Stappmætt! Og tung i steget... Spørsmål: Veit nokon om det er mogleg å få rekvirert desse kranene i samband med ombordstigning til lønsjflyginga no klokka 11?
Hvis du fortsetter sånn må du kanskje reservere nicket Langfeiten, Stuttfeiten er jo som kjent opptatt.
Prøver du her å nedvurdere dagens viktigaste måltid? Solid frukostering er som ei hjørnesteinsbedrift: Alfa og omega! Dessutan, eg et jo berre éin lønsj. Kor ille kan det gå?
Bare stå på! Du har langt igjen til "feiten" skulle inngå i et nickname. Dog, dersom det mot formodning skulle bli aktuelt synes jeg Nordfeiten klinger bedre enn Langfeiten. Til nød Trønderfeiten . God tur videre, hvor du nå enn skal!
Takk for forslagene og lykkeønskningene Her på SK1777 inntas dagens sjette måltid siden klokka 0530. Fem frokoster er jo innenfor. Kanskje er dette lønsj:
Imens her i Trondheim har man ikke inntatt lunsj enda engang... Ut i fra det man leser her har jeg kommet fram til at min store svakhet som bonusjeger må være dårlig inntakskapasitet. Mer enn 1 leg og så må jeg gi pass på matserveringen
Et j**a drittvær i verdens vakreste by Og det er ubeskrivelig travelt! Huset skal selges, klargjort for foto og visning! Tør nesten ikke gå på do ... Så skal det males og fikses og og og og .... Er glad jeg fikk slått gresset før monsumen kom .. Så blir det flytting ut på nyåret og da skal møbler og bøker og alt fra 300 kvm over til 120 kvm... du verden! Oppsiden er "Hvis vi får over X MNOK for huset så kan du reise til Hong Kong i november, hvis vi har tid!" Det er mye hvis ... men håpet er jo der .. Ha en fredfull onsdag