Fantastisk kjapp etterregistrering av poeng

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Rohass, 27. okt 2015.

Tags:
  1. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg opplevde akkurat noe imponerende.

    Jeg hadde for en tid tilbake 5 flights med et lavpris selskap i sør øst Asia ( Pacific Air )
    Under en ventetid på en flyplass der lot jeg meg sjarmere av noen hyggelige salgs damer for deres bonus program GET GO. Jeg tenkte ikke mer på det før nå idag, da jeg plutselig kom på at jeg kanskje skulle prøve å etterregistrere disse flightene, det kunne jo ikke skade var tanken, men forventningene var små, da jeg så for meg et byråkrati av en annen verden.
    Her er en beskrivelse, som god kan tas til etterretning av noen større selskap.

    Jeg logget meg inn på min konto, som lyste med 0 poeng, og gikk til siden hvor jeg kunne etter registrere historiske flights. Der var det nøyaktig 3 ting de spurte om: Dato, flight nr & den vanlige 6 siffrede booking koden. Alt dette var jo skrevet med store bokstaver i bekreftelse mailene jeg hadde fra før. ingen behov for billett nr etc fra billetter som jeg hadde kastet for lenge siden

    Jeg skriver så inn den første turen, trykket enter, og på 0,0 sekunder så dukket poengene opp på saldoen, og en mail kom øyeblikkelig og sa at turen var nå registrert & godkjent.
    Lettere sjokkert så skriver jeg inne de 4 neste turene også, og innen et par minutter var alt i orden & poengsaldo oppdatert :)
    Etter å ha sett dette effektive systemet, må jeg nesten spørre....hva er det vi driver med her i vår del av verden da, som gjør at noe slikt gjerne krever ukevis med behandling.
     
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Det er slik det skal være!

    Norwegian har også fått på plass etterregistrering som ikke tar livet av deg i prosessen, så SAS må ta seg sammen og koke opp noe som ikke skriker at de hater brukerne sine.

    cashpoints.png
     
    seppma liker dette
  3. Enhanced

    Enhanced Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Den ene gangen jeg måtte gjøre en etterregistrering for å få EB-poeng på et par Lufthansa-flyvninger, som ikke hadde dukket opp på kontoen, så mener jeg at det bare tok noen få minutter før poengene var på konto etter at jeg hadde fylt ut skjemaet på nettsidene. Så jeg tror ikke SAS sin etterregistrering er en ren manuell prosess, selv om manuell behandling er nødvendig i noen tilfeller (hadde en tur med EVA Air en gang som var litt mer kinkig).
     
    afirm liker dette

Del denne siden