Endelig er det ferie Ferden i dag blir OSL-CPH-SFO med SAS i C. Med på turen følger Konemor som førstereis i Business hun har angst for å fly langt, men håper denne turen i C kan kurere dette! Den opprinnelige planen var en Kjæreste tur Men når det var 3 stk C billetter tilgjengelig til SFO, så fikk vi litt dårlig samvittighet for å etterlate Junior hos Besteforeldrene. Så da får Junior testet SAS C for første gang også. Han må ta til takke med Plus hjem igjen da mens Senior og Konemor sitter i C RimOve, 2 metern, LH F tøfler og Mr Airblower er klar for avreisen Ønsker alle en Fantastisk Lørdag
God morgen fra solkysten .... mørkt ute, blir visst møkkavær i dag. God tur i vesterled @kjeeli .... litt rart at du fikk dårlig samvittighet for Junior, han har vel ikke lidd når det gjelder flyreiser i eleverte klasser? Tre dager til BGO-MRU..... badebuksen er klar!
Om ikke dette høres ut som en rimelig tvilsom gjeng vet ikke jeg... Forøvrig en god morgen fra Malaga internasjonale lufthavn. Vi landet i går aften, betydelig forsinket og var på hotellet rundt kl 0300, taxi tilbake til flyplassen var booket kl 0515... Det har vært en tøff natt
God formiddag fra Sanur Bali. Kan varmt anbefale Mahagiri villa Sanur. Her fra 1 beedrom pool villa. Veldig bra pris og utrolig hyggelig betjening.
God laurdag frå Sunnfjord. Regn ute, støvsuging inne. Madam og arving skal på tur snart før det vert litt jobbing og bursdagsselskap seinare.
God solfylt morgen fra Amadores på Granka. Vi ankom i går til 15 grader og regn på flyplassen og varsel om under 20 grader hele kommende uke. Heldigvis var værmeldinga litt forsiktig i anslagene, vi har nok passert et par og tyve allerede så det kan vi leve med. Ungene har unnagjort dagens første bad allerede Flyturen med SAS gikk greit selv om flyet var stappfullt. Men ikke tale om at jeg hadde giddet å betalt for plus om ikke flypremiun hadde gitt oss det for prisen av go. SAS, hvis kuben hadde vært en god ide, så hadde andre flyselskap kopiert dere for lenge siden. Ta et hint. De skulle bare innført fritt valg fra menyen (som de betaler for i go) i steden for den kjipe kubematen så hadde det straks vært bedre stemning. Og gjerne ife på en såpass lang tur.
Takk for det @Eddie47 Ikke lenge før du får luft under vingene også Han er ganske bortskjemt på den fronten. Men han unner mora si å sitte foran i bussen. Nå tenker du koffert @Are Sitter her å blomstrer i Gull loungen på CPH, flyet ble 2 timer forsinket
God lørdag fra innlandet her. Strålende sol og såvidt gradestokker viser plussgrader. Ingen planer for dagen i dag, men er vell på tide å få bestilt årets sommerferie snart
God ettermiddag fra Odense! Hadde en liten opprydning i dag, hvor jeg fant 7(!) skoposer fra SAS Plus, i tillegg til litt annet snacks fra SAS, Lufthansa og China Airlines. Bør muligens roe litt ned på hoardingen når jeg flyr SAS Plus.
God kveld fra rett utenfor OSL. Rolig dag med tur i skogen. Ikke noen flight før mandag. Reff kuben og SK. Kuben er på vei ut. Jeg spurte igjen i går og det er vist bare rester igjen. Men det var det for 2 mnd siden også. På mandag spurte jeg om å få pizza isf kuben, kunne betale for det om det var nødvendig. Men neida, pizza var ment for Go pax og jeg kunne på en om det var noe igjen etter at serveringen der var ferdig. Fikk en slice til slutt, men er jo merkelig at man ikke kan få kjøpe seg en pizza på lik linje med Go pax bare fordi man sitter i Plus Ha en flott kveld godtfolk
God kveld fra Nordens Paris! Her er det litt slafs ute og varmegrader men ikke noe storm for den er for langt syd! 10 dager til neste flytur Så i mellomtiden ønsker jeg alle en god lørdag!