"fantastisk pris"

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 05. april 2017.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Tittet på å leie en bil i påska. Ble fornøyd med at for en gangs skyld så fikk jeg beste pris når jeg var pålogget (Avis), dvs Avis bestilling i min profil var billigere enn hva Avis jeg kunne få på finn.no (som var ingen).

    Der var imidlertid Europcar veldig godt presentert (på lista til finn.no) altså.

    De sier det er en fantastisk verdi... Jeg syns ikke prisen var så fantastisk for en VW Up akkurat. Men det som tok kaka var at vinterdekk var inkludert gratis!!! Er det mulig? De kan jo ikke leie ut en bil som ikke er regnet som trafikksikker, og da blir det litt drøyt å presentere dette som en gratis feature...
    fantastiskpris.jpg
     
    funkenstein and Aussie74 like this.
  2. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke hvor du tenkte å leie fra, men hentested inne i terminalen høres litt knotete ut når man skal kjøre derfra...? (Antar det er på en flyplass).
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    :D, godt poeng. Ja det er flyplass, EVE.
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,686
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært på flyplasser hvor terminalen egentlig bare er et bord på en slette, kanskje litt åpent med tak over ...
    Kan ikke helt huske at EVE var slik, men det er noen år siden jeg bodde på Senja ..
     

Del denne siden