Fantastisk tisdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 27. jan 2015.

1. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,
    I går blev det officiellt att jag har beslutat mig för att lämna "bolaget" efter 6år som anställd och nästan 31 år av en livsstil. Vad jag skall göra istället? Ja det får vi se men till en början fundera över vad jag skall bli när jag blir stor. The future is so bright I've got to wear shades!

Sista april är det slut!

Ha en underbar tisdag!

wilhelm, Islending, Ruby and 9 others like this.
  2. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra bryggekontoret. Bilen er nyvasket på morgenkvisten og innboksen er tømt. Godt å stå opp om morran. Grattis PC - lykke til.

PCR and Fnate like this.
  3. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,
    Har akkurat kommet meg ut av køya. Sikkert ratt-kjelke føre på E6 og alle stikkveiene bort til Hovedflyplassen.
    Ha en flott dag !!!

Fnate liker dette
  4. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOOD morgen!

Jepp, da har vi visst vært på vg.no også... http://www.vektklubb.no/artikkel/tittel-23381826 (Hvorfor reportasjen kom under "vektklubb" er et mysterium, men ikke noe jeg har noe med.. :.) ) Hehe, og ja, det ser ut som om jeg holder på å le meg ihjel... og det gjorde jeg sikkert også.. En ting har jeg lært meg i løpet av de siste ukene er: Cluet er å ikke le for mye og ikke for lite, smile litt, men ikke for mye... Hehe, strategien funket ikke her... :)

Skal bli spennende å se om det kommer i papirutgaven, da kan det jo bli ganske så festlig å ta fly senere i dag. Dagen skal altså tilbringes på fly til Birmingham og tog derfra til Nottingham. Yey...

Xxx.

SASDC8, Henning and Fnate like this.
  5. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra København.

Amerikanske flyselskaper har mye å lære av europeerne når det er litt vær. Selv med snø i Zürich og forsinkelse inn og ut, fikk de aviset kjapt og jeg landet bare 10 minutter sent i går kveld

Nå står det møter på programmet før Stockholm i kveld

Men først, skikkelig Dansk Morgenmad

SASDC8 and Bjoern In America like this.
  6. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trøndelag, "hjem" til Bergen idag og middag med bestemor ;)

7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Synes vel ikke morgenen her i sør er så aldeles fantastisk.
    Minus 1 og klarvær er jo ikke så verst. Flott soloppgang på vei til jobb var det også.
    Men man er fortsatt trøtt som den berømte strømpen og gleder seg allerede til arbeidsdagen er ferdig.

Håper du vet mer enn du deler med oss her, PC. For det å slutte i en jobb uten å ha noe å gå til virker ikke akkurat smart?

PCR liker dette
  8. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    No guts, no glory! Grattis PC!

God morgen fra Oslo. Kaldere i dag og slapset har blitt til is. Men faktisk ikke så glatt som det var i går. Oh well.
    Dagen i dag går med til noen møter og en del forefallende. Ingenting spennende med andre ord.

Er det forresten noen som vet om jeg må ha med en bekreftelse fra hennes foreldre at vi kan ta med datterens venninne på 15 år til USA? Ingen som piper om at hun reiser sammen med oss og ikke slipper ut av Norge eller inni USA e.l.?

PCR and mhsalv like this.
  9. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Vi reiser alltid med en bekreftelse fra foreldrene...det anbefales!

Kjakan liker dette
  10. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis, for pokker. Bolaget kommer til å savne deg.

Gjorde det selv midt under finanskrisa. Sommeren 2008 ringte jeg Hong Kong og ba dem ryke og reise.

Var et par-tre ekstremt magre måneder som ble "overlevd" med å pante tomflasker og selge ut gammal hifi, mens jeg fant ut hva jeg ville bli. Så ble det et par nokså magre år mens jeg beviste for nye arbeidsgiver at jeg ikke var født bak en ost.

Men det var det smarteste jeg har gjort siden Mjøsa brant. Og nå er det ikke magert i det hele tatt. Jeg håper bare jeg tør å ta steget igjen når tiden kommer - Stirre døden i brunøyet, og løpe som faen

Men jeg mistenker vel at unge PC har en plan, og at klokkene synkroniseres.

ANYWAY...

God morgen fra Seattle. Snart får jeg subbe ned i lobbyen og skjekke ut. Kjøre til SEA og så skal Virgin få meg ned til LAX. Deretter blir det hjemmekontor på stranda. I flipflops. Med skjorta dinglende og solbrillene på hodet. Kanskje en pisslunka Pacifico som tilbehør.

Ha en like fin dag.

Kjakan, PCR, Islending and 4 others like this.
  11. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag/kveld fra Bodø.

I dag har vi hatt regn, sol, seriøse snøbyger og snøkov.. Januar er bare så digg!

Gratulerer med en, etterhvert, ny tilværelse @PC Reithe, og som flere har sagt: "Bolaget" kommer til å savne deg!

PCR and Fnate like this.
  12. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stavanger. Første dag av fagseminar som jeg er vertskap for er unnagjort. Dagen begynte med å vise dem et femsifret kvadratmetertall moderne fjellanlegg før vi forflyttet oss til møtelokale med panorautsikt mot banen på Sola.
    Nå er jeg kommet meg hjem og gutta er sendt på hotell hvor de ganske sikkert kommer til å finne på drikkeleker som ender med hangover i morgen.

Ha en flott ettermiddag da ;)

Fnate liker dette
  13. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Alle vett jo at du er født bag ei kompe....... :p

PCR and Fnate like this.

Del denne siden