Omsider har SAS tatt til vettet og forbedret (!) vekk City Lounge, blant annet på grunn av lave besøkstall. Merkelig nok opplever jeg et "told you!"-øyeblikk.
Ja men f... da.. Jeg har lagt inn tid for å teste disse i november når jeg skal til Stockholm... Hva skal jeg nå gjøre? Gå i vanlig lounge på flyplassen? Det er det jo folk.. grøss og gru..
Syntes SAS skal ha respekt for å ha forsøkt noe nytt for å gi en ekstra tjeneste til sine beste kunder. Greit at det ikke ble en braksuksess, men sånn skjer i ny og ned. Håper de fortsetter å prøve ut nye måter for å gi oss enda bedre reiser.
Spot on! Jeg tror ikke City Lounge, om enn hvor tåpelig man måtte mene at konseptet var, er grunnen til at vi ikke har lounge i Malaga eller flere typer flaskeøl i SAS-loungen. Synes det er helt topp at SAS tør å prøve ut nye konsepter, man kan ikke treffe hver gang. Enkelte trenger kanskje også en påminnelse om at vi som henger på forumet her ikke nødvendigvis representerer SAS sine gjennomsnittskunder...
Jaggu meg på tide at City Lounge stenges. Mye bedre at dem benytter kronene på noe som kan gi flertall av kundene mulighet til å benytte. Vil heller ha en ordentlig Lounge på selve flyplassen enn på en random togstasjon eller midt i byen hvor det alt florerer av spisesteder, puber osv...