God morgen fra ANA biz loungen Haneda. Farvel Tokyo og takk for nå. Vi ses igjen Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen fra BKK. 10 min til boarding og siste fligth til TPE. Boardingklasse Y! Thai F var kos det, men det har tappet seg siden før corona. Litt skuffa over LHR, ingen transport til Longe, ingen til gate og boarding sammen med Biz. Det var et lite kaos
God morgen fra Lake Bunyoni i Uganda. Her spises frokost på terrassen med deilig kruttsterk ugandisk kaffe i koppen. Snart starter reisen hjemover, først over grensen til Rwanda og Kigali, or deretter hjemover med SN i kveld/natt.
God morgen fra Hotel Brosundet i Ålesund. Er en stund siden jeg var her sist. Alltid hyggelig å komme tilbake Ha en flott mandag og uke! T-38 Bahrain
God morgen fra OSL Domestic Lounge! Skulle til Harstad i går men kom meg bare ned til OSL.. Ble hotell og eu261 så greit nok det. Forsinkelser idag og Godt at man slipper å sitte i en overfylt lounge på pinnestol ihvertfall Nyt dagen!
God morgon frå Bergen, kom seg hit i går etter litt forsinkelse og rakk løpetur frå helvette over Rundemanen. T-70 KTM
Litt ut på dagen mandag, sitter og ser ut over en by i 34 grader og hører på NRK Hordaland at det også er varmegrader hjemme. Ja ja .. kanskje vi kommer hjem til vår?
Gooooooooooood morgen. En porsjon skallebank og en porsjon hang over. Kan det sies at en har mulig gått opp 5 kilo? Altså LH F kilo rundt magen For en fantastisk reise, fra landing på FRA- HON-F mottagelse så og si alle destinasjoner minus OSL. I Luften som på bakken, 10/10. Kan det pirkes på noe? At en ikke fikk tømt tralla på vei til, men tilbake mulig det Bilder vil følge som dokumentasjon Ha en fantastisk reise i luften som på bakken, denne blåmandagen med pluss grader og regn.
God formiddag fra Porsgrunn Fin snøsmelting nå- hadde tre takras i går kveld-rista i hele huset. Skøytebane på veien- blir innendørs i dag T-66 til SEZ Ha en isfri dag
God morgen fra flytoget fra OSL, på vei til Ullevål og øyestikk. Glad jeg ikke valgte bilen, så ut som stillstand fra Jessheim å videre sørøver.
God morgen fra et stille kontorlandskap i Oslo. Note to self: Finn frem broddene når jeg kommer hjem.
God formiddag! Hjemmekontor i dag, det er best å holde seg innendørs. Men, hunden må ut, så broddene er funnet frem. T-2 til HND via JFK. Ha en fin mandag og start på uken!
Nettop landa i Taiwan ; regn og 5c.. Køen til dette turist lotteriet går helt til den andre siden av terminalen Hahaha! Ja! Hadde sete 2k. Du?
God aften fra Bangkok! Pokker, visste det var noe jeg hadde glemt å pakke: brodder! Jaja, kom meg likevel trygt både opp og ned denne tindebestigningen i dag. Ha en trygg og fallfri ettermiddag!
For en lang omvei, bare for å komme seg til Japan? . Det ønske dermed en riktig behagelig og langvarig reise
Hvor er reisebrevet ditt Riktig god tur videre. LHR eller BKK du mener? LHR har jo ikke hatt noe slikt før? BKK derimot har hatt dette ja. Eller tar jeg grundig feil vedrørende precovid tider og LHR?