Fast track på OSL

Tråd i 'Reisebrev' startet av Ida, 14. aug 2014.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har jeg reist via fast track på OSL ca 20 gang i år, og jeg må bare si det.... Herregud så bra det er blitt i det siste! De har virkelig fått noen kanonbra ansatte som er så trivelige å ha med å gjøre hver gang jeg går igjennom. Ventetiden har max vært 3 minutter så langt i år, på varierende reisetidspunkter.

Well done, OSL, well done :)

2. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,545
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det bare SAS som trenger å ta vare på Star Gold som reiser med dem. Aka gi tilgang til Fast track

Flemming Poulsen and AndersB like this.
  3. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Enig Ida! Fast track har vært helt genialt i sommer, og det samt innlandsloungen har gjort OSL til en vesentlig bedre flyplass :)

4. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,545
    Bonuspoeng:
    113
    Var innom innenriksloungen for første gang onsdag. Oatmeal og diverse snacks, en veldig bra kaffemaskin var tilgjengelig, samt øl og vin.

litt småcheesy med all papp og plastikken, men i høyeste grad bedre enn ingenting.

SASDC8 liker dette
  5. view

view Senior Medlem

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, innenriks produktet har hevet seg vesentlig med en real Fast Track på OSL, same innenriks lounge. Nå også med Fast track i SVG og TRD, BGO kommer snart. Dette med Fast track er et vesentlig punkt for meg på innenriks, jeg sparer mye tid og kan legge opp til ankomst så tett opp mot avgang som mulig på travle flyplasser i rushtiden.

6. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Og den nye sko-scannemaskinen er jo ganske kul, så slipper man å ha sko oppi håndbaggasjen sin. De ansatte er ikke redd for å prate litt med deg og når de tok en ekstrasjekk av konjakken jeg hadde med til pappa nå så sang han fyren som sjekka til meg mens jeg måtte vente på resultatet fra maskinen. Elsker sånne positive mennesker som yter kundeservice :)

SASDC8 liker dette
  7. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,284
    Bonuspoeng:
    113
    Man behøver da ikke ta av seg sko? Eller er det noe jeg ikke helt forstår?

For øvrig er Fast Track veldig bra om dagen. Enig i det. Bare synd BA aldri får ut fingern

8. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    ikke alltid, men ca hver 10ende person må :p

Fnate liker dette
  9. Are

Are EBD InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,853
    Bonuspoeng:
    113
    Med andre ord de som blir stoppet for ekstra inspeksjon?

FastTrack på OSL er forøvrig veldig kjekt for en som reiser mye, med mindre man er uheldig å havne bak noen som bruker 15 minutter på å pakke ut håndbagasjen i ørten forskjellige bokser, noe som tilfeldigvis var tilfellet i går når jeg kom..
    Og så skal de i tillegg lage kø på andre siden av scanneren når de skal pakke sammen alt igjen....Fikk ikke inntrykk av at de skjønte helt hva som måtte gjøres i en sikkerhetskontroll..

Del denne siden