Feil award tilgjengelighet hos expertflyer og united

Tråd i 'Bonushjelp' startet av mrhermano, 30. okt 2017.

1. mrhermano

mrhermano Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Skal ha en CT tur nå i november og ønsket å ha en segment med Lufthansa til Asia. Har funnet to åpne flights hos expertflyer og united, men hos Tallinn er det ikke tilgjengelig. Noen andre som har opplevd det samme? Det er tilgjengelig som Saver Award hos United.

Eller er det kanskje noen som har greid å booke dem før meg og så tar det litt tid før det oppdateres i systemet?

2. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg stoler ikke på Expertflyer, de er sene med oppdateringer, de gangene får varsler fra Expertflyer, så hadde jeg allerede funnet de i KVS og United flere dager i forveien. Derfor lurt å få det bekreftet flere steder, feks. KVS.

3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan også opprette en (gratis) konto hos ANA og sjekke om du finner de samme ledige setene der før du ringer. Men, jeg tror aldri man har en 100% garanti uansett. Såkalte "ghost seats" som dukker opp når man søker selv, men som ikke de finner når man prøver å booke er dessverre ikke helt uvanlig.

yukho liker dette
  4. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    KVS bruker ANA, så en av de hadde holdt... men selvfølgelig med kun ANA er det helt gratis...

Travellingalf liker dette
  5. PVflyer

PVflyer Medlem

Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    33
    Lurer på om en av grunnene til at man av og til ikke får bestilt saverbilletter er at det er fare code XN - Elite SaverPass Coach Award.

Xflipper liker dette

Del denne siden