Feil navn ved bestilling

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av SVG_flyer, 27. febr 2018.

1. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

et raskt spørsmål, ved bestilling av CT companion ticket i dag klarte operatøren jeg snakka med å legge til en bokstav mer i navnet, kan dem endre det? og siden det var hennes feil, hun som tasta det inn (jeg ga henne eurobonus nummeret og hun fant meg) vil da de kunne fikse det?

Takk for svar

2. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,344
    Bonuspoeng:
    93
    Har opplevd at det ble stavet feil navn ved bestilling av bonusbillett tidligere. Ringte de og de fikset det uten problemer.

3. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har motsatt erfaring. De laget Ø til O istedenfor OE. Når jeg ringte for å få dette endret var det helt umulig uten å avbestille billetter og lage booking på nytt.

Historien ble avsluttet med at de garanterte at det ikke vil være et problem i forhold til reisen, så jeg gjorde ikke noe mer med saken. 9. mai får jeg vite om reisen går greit med O istedenfor OE. Den går stort sett i F og det blir OK.

4. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg får testet dette 19 mars. FIkk O isteden for OE på vei til BKK/HKT i F med Thai. De garanterte også at det ikke ville by på problemer. Så håper virkelig det stemmer..

5. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    På min siste booking fikk jeg på et eller annet vis "Ms" istedet for "Mr" foran navnet mitt. Haha :confused:

6. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Skal prøve også i morgen tidlig håper det går greit. Takk for svar

7. Pyro

Pyro Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Når jeg booka la de bare inn fornavn og etternavn. Må ikke mellomnavn stå? Svensken var bombesikker på at det ikke trengtes.

8. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er noe de har begynt med nylig, jeg har ringt de 4 ganger vedr. det samme på en booking til oktober, de forsikrer meg om det er kun første fornavn og etternavn som trengs, ingen mellomnavn.

Wiolenze liker dette
  9. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
  10. Pyro

Pyro Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
  11. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Agreed. Booket for min gamle mor de siste 15 årene, henne har 2 for og etternavn. Bruker konsekvent 1 av hver, aldri bydd på problemer. US, Canada, og mye av Asia inkludert

12. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Dette prøvde jeg i går! Vedkommende som stod for bestillingen i andre enden av telefonen tastet inn feil navn, noe jeg først så når jeg mottok den elektroniske billetten.

Det var bare å ringe opp, og så endret de det. Uproblematisk.

13. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte kansellere hele reisen pga en bokstav feil gjort av deres operatør + at hele reise ruten ble endret på utreisen, og igjen ny betaling for taxes. Bare sånn at dere er oppdatert.

14. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Var dette en æøå feil. Eller annen feil?
    Bra det løste seg

15. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

Nei, hun la inn en ekstra bokstav i navnet (fornavnet) noe som ikke skulle være med. Var snakk om bokstav R i dette tilfellet. Men siden reisen var helt til Australia måtte reisen kanselleres helt (ifølge henne).

16. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Ahha . Har selv en Ø som ble O men burde vært OE til Thailand. Men bør gå fint i følge internett og Tallin :)

Del denne siden