Gjør dette søket Og får denne feilmeldingen Har forsøkt både penger og poeng, og kun en voksen. Samme feil hver gang. Samme både på fredag, i går og idag. Tips?
Har dessverre ingen tips, men tror det har vært noe feil med nettsidene i helga. Jeg har forsøkt å logge meg inn ved flere anledninger, men det var først for en time siden at jeg kom inn.
Funker på wideroe.no og SAS-appen sier ingen flights. Kan det være at SAS ikke har lastet inn WF-flightene for sommerprogrammet? Eller så snakker ikke systemene sammen.
Søk på poengreiser virker her, men ser ut til å være tynt med bonusbilletter på ruten. Edit: Får også feilmelding etter at jeg logget inn
Ikke så rart i dette tilfellet ettersom sas-appen kun viser WF-flights hvis det er sammen med et SK-rutenummer.
Snakket akkurat med SAS Kundeservice og snakk om tafatt svenske. Kunne ikke svare på noen ting og hadde ingen informasjon om noe som helst .. Jeg kan forstå at ikke alt er planlagt for fremtidig rutetilbud, men ønsket om å hjelpe er ikke-eksisterende.