På sas.no kan det nå bookes HKG til under 3000kr tur retur. Gjelder for en haug med datoer i sept-okt-des. Inkl første flighten i sept. Temmelig bra milagerun det der. Flys new cabin også
Hadde det bare vært i biz...... Sitter enda og drømmer om at feilprisingen til Lufthansen til HKG i biz for noen år siden kom tilbake. Betalte 5000 kroner da.
Ser dette blir omtalt andre steder også som feilprising, men jeg tror like godt dette kan være "ekte" priser. Vi som benyttet oss av VIP-prisene tidligere i år betalte jo også omtrent det samme. Enig med @Bizflyer - skulle ha vært i Biz!
Ser de har priset billigste biz billett til HKG til ca 25 000 kroner. Se DET må da være en feilprising?
Takk for tips! Da blir det weekendtur til Hong Kong i høst, til den nette pris av kr 2999,- !! Kommer vel til å forsøke oppgradering med Optiontown, evt poeng...
Det er jo sant. Men likevel! Interessant å se hvordan avgifts biten nesten er over halvparten av prisen på totalsummen
Det er faktisk ganske standard high season priser til HKG i biz det, om du ser bort fra sandkassegreiene da.
Jeg fant business Saver med SAS til 19000,- t/r (inkl lørdag natt) i februar, det er vel ikke hakkanes gærnt til HKG tror jeg.
Ville da vurdert Emirates sin biz til 18999,- med nye A380. Med mindre det er kun for å samle poeng på eurobonus..
var det jeg tenkt å EDIT: nå dukket det opp på framsiden av sas.no Now or Never priser: Hong Kong og Beijing til 2999 ;
18,5 t reisetid inkl 4 timer i Dubai midt på natta, det er ikke min cup of tea. SAS er 13 t og 15 min fra OSL, og A330 produktet på biz nå til HKG står ikke tilbake for noe og Emirates fra OSL er vel ikke noen høydare i business (mens 380 fra DXB er fint). Du får ikke limo og bar ombord på SAS, men når du har 18,5 t med 4 timers midnatt connection så trenger man kanskje limo og bar ombord