God morgen fra Indonesia. Det har jo vært mange bilder av undervannsaktiviteter på dette forumet i sommer så vi kan jo ikke være dårligere. Kun snorkling på oss, men vi klarte å få noen ok bilder likevel.
God morgen alle IF-ere! I går gikk jeg gjennom to kommende billeier i Usa, jeg kansellerte og bestilte på ny og sparte ca 2500,- samt fikk en god oppgradering i det ene tilfellet. Så verdt å sjekke, om man har noen kommende leiebil opphold. Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra SAS sin Gullstue på Arlanda. Stille og rolig her og godt med ledige sitteplasser. Høy shortsfaktor og lite dresser. Droppet å inkludere hotellfrokost og tok heller et skive på loungen. Greit frokostutvalg; Hjemturen går også via CPH og igjen prøvde SK å bytte meg til midtsete, rikitgnok bare på CPH-OSL men fortsatt ganske irriterende.
Morn fra hjemmekontoret. Bursdagsfeiringen i går ble litt mer fuktig enn planlagt, men slipper heldigvis bomullshode. Ellers er det fint lite å melde. Rolig på jobb, rolig på reisefronten. Neste "store" ting er å være på konsert mandag, der både Metteson og Susanne Sundfør står på scenen. Det gleder jeg meg til Ha en rolig dag
God formiddag fra Stavanger. Flott morgen her med lettskyet og sol. Har allerede vert ute å trimmet i de store skoger her og har spasert på meg godt med steg. Nå er det kaffe på gang samt en lett frokost. Ha en glitrende flott onsdag Et lite glimt fra turen:
God føremiddag frå Florøida. Her er det ikkje mykje ferie. Men til gjengjeld skin sola og alle er glade og fornøgde. Etter jobb skal eg bunkre trumf på Kiwi og køyre heim for å nyte Sunnfjordsola.
God formiddag! Solen skinner, jeg har fått både kaffe og frokost. Neste post på programmet er is, en eller annen gang i løpet av dagen. Ha en deilig dag!
Ankomst på C og avgang fra B i CPH så rakk en tur innom gullstua for en «obligatorisk» Gammeldansk selv om det bare ble 18 min fra deboarding til boarding;
God formiddag hilsen fra SK983. For første gang på fire år reiser hele familien på tur utenlands igjen. Kona er positivt overrasket at vi sitter så langt framme i fuglen.
Hjem etter en ukes fantastisk Italiaferie. OSL-FCO var friends & family 600,-. Nødutgang og fin tur! Hjem: FCO - ARN - OSL. Kun ledig pluss så måtte bla opp 25k poeng. Har følelsen av at denne turen blir verre. Skikkelig trangt på 3F for meg på 1.90… Lounge i T1 på FCO var ingen problem å få access til i motsetning til hva mange har skrevet i det siste på diverse forum. EBG holdt . muligens tilbake seinere med flere bilder fra Selve turen om det er av interesse!
God formiddag fra Porsgrunn. Ett av tre nattskift på overtid unnagjort. "Lånte" elbilen til frua, ikke nødvendig å kjøre fossilbil når man lader gratis på jobb. Det var knallblått kl 07 til morran i dag, så jeg spanderte en bilvask i vaskehallen så hun fikk ren bil før hun skal på jobb. Våken nå- helgrått og pissregn..jadda. Ellers vil ingen av de "normale" vennene mine være med på 50 timers tur til Washington med SAS biz.. Ut søndag og tilbake mandag. Hjemme tir morgen. Kan ikke skjønne hvorfor de syns det er helt koko..jøss Ha en effektiv dag
God formiddag fra Skagen! Avreise mot Grenå om noen timer. Danmark viser seg fra sitt «verre» med regn og vind. Det ble en kort økt på gresset idag .. Ha en flott lillelørdag, i luften, på vannet, i vannet, på land, eller hvor du enn er .. T-56 Japan F1
Tur til Skuløya litt nord for Ålesund i dag. Målet var en tur opp på Skulen 492moh Ligger en hytte på toppen der Som har 360 graders utsikt Det er lov til å overnatte der. Litt utsiktsbilder. Det var en fin tur, starter og slutter i ganske bratt terreng, ca 6 km t/r. Toppen sett fra Haramsøya etterpå Fin tur hvis man er på disse kanter
Hilser fra Berlin! Her har dagen så langt gått med til sikk-sakking mellom sightseeing og shopping, alt etter hvor regnbygene dukker opp. Noe de gjør plutselig og stadig vekk... Vel, man fikk kanskje tilstrekkelig med utepils i går, så det skal ikke klages. Ha en flott onsdag, hvorenn den avtjenes!
Hei fra vest. Våknet opp litt tung i kroppen, og ble verre utover dagen. Tok noen paracet, og poff! der knallet jeg av på sofaen. Nå våknet jeg akkurat av isbilen som spiller på utsiden. Håper på en bedre morgendag!
God formiddag fra Bonaire! Sløver i skyggen etter to korte dykk med junior 1 og junior 2, om en liten time bærer det over øya for utflukt med Bonaire East Coast Divers og forhåpentligvis masse skilpadder rays og annne undervannsmoro
God kveld fra Turkish Airlines TK1754 som skal ta med meg bort til Istanbul! Derfra går ferden videre til Seoul og verdensspeiderleiren der. Får se om jeg får skrevet noe på reisebrev