Hei. Jeg har bestilt en tur hjem til Tyskland i Juli (med håp om å slippe hjemmekontor etterpå, men det tar man som detkommer). Bestillingen var enkelt. MOL-OSL retur går helt greit (egen betilling) og så OSL - CPH - DUS den 16.7. Så langt ikke noe spesielt. På vegen tilbake fikk jeg bestille 31.07. - DUS - OSL. En strekning som ikke er del av SAS sitt program fra Juli. Det tilbys DUS - CPH, men Düsseldorf er det ikke nevnt noen sted (og jeg letet litt). Hva betyr det? Vil de da booke om slik at jeg har mellomlanding i CPH? ller bør jeg gjøre det selv for å være sikker på at jeg kommer meg tilbake? Jeg er litt usikker hvordan det skal skje...
@TElg78 Hva mener du med ikke finnes offisielt? Det går å bestille online på www.sas.no , blir vel ikke mer public enn det
Iht. SAS sine offisielle sider er det ingen forbindelse som tilbys fra DUS til OSL. De tilbyr CPH. Det var en av de rutene som sulle komme i Juli når de øker tilbudet. I tillegg blir det ikke helt klart om DUS er med på axis of friends eller axis of evil den 20.7. når regjeringen avgjør hva som skal skje med Europa og åpning mot enkelte land. Så derfor er jeg veldig skeptisk til tilbudet. DUS er INGEN populær destinasjon for SAS fra OSL. Da står vel mer FRA/MUC og TXL på lista
Det er nok en virtuell tur. Det er siste skrik innen reise. Man bestiller som vanlig, betaler og det hele. Så sitter man hjemme i stua og ser reisen på tv. Travel Channel el.l. MDG initiativ.
Og slipper jet lag! I tillegg er man ikke avhengig av reiseforsikring, da man allerede er hjemme. Vinn vinn!
De fleste dør tom. hjemme, som gjør det egentlig mye bedre å ta fly. Sjansen å dø der er veldig lavt. MDG my a*** Gleder med til Canada 2021
Ulempen er at man må handle inn champisen selv og få mor til å komme med påfyll hele turen .... jo lenger virtuell tur jo mer champis