Fikk ikke sjekket inn baggen til endedestinasjon?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av magnusha, 12. april 2019.

  1. magnusha

    magnusha YouTuber @awardviking

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    63
    På Gardermoen nå, skal fly OSL-FRA-ICN-BKK-SYD nå. Har 9 timer layover i Seoul og 17 timer i Bangkok. Flyr LH-OZ-TG-TG i kabinene C-F-C-F. Innsjekkingen på Gardermoen ble gjort hos Lufthansa. Han i skranken greide ikke sjekke inn kofferten helt til SYD, så nå er den kun sjekket inn til BKK. Er det ikke mulig å sjekke den helt inn til SYD? Vil helst ikke ha koffert i Bangkok, kan jeg sjekke den inn 18 timer før i Bangkok når jeg lander? Lander kl. 01:10 på natta. Eller kan jeg fikse dette i FRA?
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk dem til å oppbevare kofferten min i F check-in på BKK, var i Bangkok i 16 timer. Om de vanligvis tillater det, kan jeg ikke svare på.

    (Hvis du ikke får sjekket inn videre så tidlig)
     
  3. magnusha

    magnusha YouTuber @awardviking

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    393
    Bonuspoeng:
    63
    Update: måtte ha nytt boarding kort i Seoul, så spurte i Thai skranken om de kunne sende bagasjen hele veien. Etter noen minutter og telefonsamtaler ordnet dette seg :D fikk til og med bagasjen når jeg landet i Sydney, så alt ordnet seg ;)
     
    RoadKing and trygveat like this.
  4. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har flydd TG F mange ganger, og de oppbevarer alltid håndbagasje i F-skranken. Det eneste de vil vite er tidspunktet en kommer tilbake. Usikker på hvorfor de spør om det, men antar det er et (sikkerhets?)krav.

    Ellers er F-skranken meget serviceinnstilt, og jeg har tilgode å få nei fra dem. Hadde med en kollega som fløy Swiss C. De sendte en person til å følge han og bære bagasjen for å sjekke inn hos LX siden han var med meg som fløy TG F.

    Han synes forøvrig det var litt voldsomt, og ble også pinlig berørt over å kjøre golfbil gjennom C-loungen :D
     
    Last edited: 01. mai 2019
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Flyr du TG ICN - BKK - SYD?
     

Del denne siden