Fikk mail fra Hr Gustavsen i dag

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bizflyer, 29. sept 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Antar at det må komme inn under kategorien "smisking"?

    HEI!
    Jeg skriver disse linjene til deg, fordi du har vært så lojal mot SAS og dermed fortjent den høye medlemsstatusen du har i EuroBonus.

    Det er ingen hemmelighet at SAS har vært gjennom noen tøffe år. Det er vi langt fra alene om i flybransjen. Mange flyselskaper har til og med blitt borte de siste årene. Men gjennom hardt arbeid, forsakelser, nytenkning og framfor alt en stor gruppe lojale passasjerer, er SAS fortsatt i markedet – full av tro på framtiden.

    Det er faktisk ikke bare et onde å ta seg gjennom en slik tung prosess som SAS har, de siste årene. Det har tvunget oss til å snu hver stein, fått oss til å sette spørsmålstegn ved alle gamle sannheter og tvunget oss til å tenke nytt.

    Da vi hadde gravd oss ned til selve kjernen i virksomheten vår og søkt etter sjelen i selskapet, fant vi noen grunnleggende verdier – som lysten og gleden ved å fly, og at vi ser mennesker som setter pris på det at alt fungerer. Enkelt og selvsagt. Uansett om det er vi som jobber i SAS eller passasjerene våre, så er dette vår felles plattform.

    Det som skiller deg og oss, er at du kan velge hvem du vil fly med. Derfor har vi bestemt oss for at én ting er viktigere enn alt annet for SAS: Hver reise du tar med oss, skal gjøre dagen din litt bedre.

    Vi er i full gang med å utvikle en av våre viktigste ressurser, EuroBonus-programmet vårt, til å gi deg enda flere fordeler enn til nå. Lojalitet handler som du vet, ikke bare om økonomiske fordeler, selv om bonusreiser og oppgraderinger alltid vil være sentralt i EuroBonus. Men like viktige er alle de små serviceforbedringene og fordelene du får hos oss og våre samarbeidspartnere – produkter som vi bare kommer til å tilby de mest lojale passasjerene våre.

    Så hold øyne og ører åpne. Vi kommer fortsatt til å gjøre alt vi kan for å leve opp til forventningene dine på hver eneste flyreise. Fra januar oppgraderer vi dessuten innredningen på alle langdistanseflyene våre, vi åpner flere nye ruter og forbedrer tidtabellene. Og fra høsten 2015 starter leveransene av helt nye fly.

    Takk for tålmodigheten du har vist SAS de siste årene. Din lojalitet er det mest verdifulle vi har. Det skal vi gjøre alt for å bevise nå og i framtiden.

    Vennlig hilsen

    Rickard Gustafson
    CEO SAS



    Hadde han enda sagt han ville sende meg et Pandion kort som trøst..... eller i sympati.... eller noe....

    Er det rart jeg drikker?
     
    PettR liker dette
  2. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Som jeg skrev på FP, så håper jeg "små serviceforbedringer" betyr at softblock kommer tilbake :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk samme mail i dag og joda, hyggelig nok det, men ellers ikke mye å hente nei...
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    jeg gleder meg til å prøve de nye setene på langdistanse, har ikke prøvd de gammle så derfor aventer jeg...
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Min mail inneholder ingen tekst så greit å kunne lese innholdet her. Overskriften er Takk! så regner med at noen er fornøyde. Jeg synes uansett at dette er et bra tiltak av SAS, som koster dem så lite, men som jeg setter pris på :) Good work SAS!
     
    Darkcho, Jørgen and SASlovah4evah like this.
  6. Zzzindre

    Zzzindre Zzzzzzzzz...

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Det kalles vel relasjonsbyggende markedsføring på fagspråket. ;)
     
    PettR, Darkcho and SASDC8 like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det høres sikkert penere ut! :p:rolleyes:
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Syns dette var fint jeg. Veldig mye bedre enn ingenting.
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Helt greit brev, men om de hadde fortalt om én konkret ting (f.eks softblock) så kunne det blitt litt mer enn et smiskebrev.

    Jeg fikk forøvrig ikke brevet.
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    "produkter som vi bare kommer til å tilby de mest lojale passasjerene våre"

    Blir det da kanskje skille mellom EBG og EBD eller faller også EBG innunder dette?
    Er denne mailen sendt til alle eller kun til "de mest lojale" ?
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk den og har EBG.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk, og er EBG (trodde første jeg ikke fikk). Synes det var en koselig gest. Fullstendig ufortjent, men hyggelig.

    Elefanten fikk ikke. Han er EBS og er dritsur
     
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg og fikk. EBG.
     
  14. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg klarer ikke å se noe negativt med den e-posten. En hyggelig statusrapport.
     
    SASDC8, John in The Tower and Darkcho like this.
  15. Starbuck

    Starbuck Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    EBG i 14 år, nå EBD, har ikke fått melding, hulk, hulk...
     
  16. Starbuck

    Starbuck Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, får ikke den heller
     
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg falt ut av listen la jeg inn ny epost adresse hos SAS, og har fått alle eposter siden :D
     
  18. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Er EBG, har ikke fått mail, men får også nesten aldri mail fra SAS. Eneste jeg har fått (utenom bookingbekreftelser) var mailen som ba meg om å bestille på wideroe.no når sas.no var nede. Var ikke klar over at dette var forskjellige mailinglister.
     
  19. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Kjipern! Vi andre får videresende eller poste innholdet hær så du får det med deg ;)
     

Del denne siden