Eller solbrillefin som vi sier her Da var turen kommet til Intercontinental Maldives etter speedbåt-innenriksfly-sjøfly fra Park Hyatt. Denne sengen, og sengetøyet/puter var sykt god. Buggy fra kai. Selvsagt egen club buggy "club car" Dette virket meget meget bra.
Skikkelig skyss! Her på solkysten er dagen på vei til å våkne.. dette blir nok en deilig dag. Men i dag er det rute P508 med retning Inderøya, det skal flys lavt over Filefjell, Valdresflya og Dovre … Litt saktere i dag fordi vi skal fly sammen med en el.bil som kanskje må lades «hver sving» .. Nissan Leaf .. Livet er ikke så verst og det er godt at det er helg ..
God morgen fra det sørlandske! KRS-BGO via OSL. Tydelig tegn til trafikkøking på også på KRS. Bolaget har ymtet frempå om noe mat underveis, så foreløpig venter jeg her med obligatorisk maske - og tilhørende duggende briller. Det hadde vært bedre å holde i noe annet duggende, men siden jag kanskje skal kjøre, og ikke minst, få 2. dosen fra Pfizer, får det bli med drømmen. Ha en fortreffelig torsdag!
God morgen fra Trondheim Kaffekoppen er tom og jeg venter på en oppdatering på padda. Seinvakt på jobb betyr sein start og rolig morgen. Opphavet kommer en tur på besøk ikveld og siden det ikke er EM idag går det fint Ha en trivelig torsdag
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooo morgen fra Viken. T-1 FERIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE T-6 FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Det var godt å få ut! Ha en super mini helg til de heldig, og fin jobbdag for de uheldige(snart helg) PS blir god morgen fra noe slikt snart:
God morgen fra hjemmekontoret. I dag er det T-0 til middag og konsert i Palmehaven. Gleder meg! Det var egentlig det... Ha en flott dag
God morgen fra kontoret! Solen skinner, og jeg vil heller ut enn å sitte her.. Men man må visst gjøre seg fortjent til lønn, og ferie, så da blir det noen timer her før man kommer seg ut igjen. Tre arbeidsdager igjen til ferie (inkludert dagen i dag), og det er tydeligvis flere som har startet ferien allerede, for i dag var det nesten ikke biler på E18. Nyt torsdagen!
God føremiddag frå Sunnfjord. I dag skal eldstemann til legen for å få konstatert pollenallergi, so då vert det apotektur og trumfsamling etterpå før det vert dagdriving i nokre timar.
God torsdag fra Oslo Fått kommet seg på bortekontoret, og dagens gjøremål der. Satser bare på at det ikke kommer noe helt sånn plutselig, som haster før man går hjem.. Ellers satser jeg på en lite innholdsrik dag, er jo helg snart tross alt. Ha en bedre torsdag
God formiddag fra Jessheim. I går var jeg faktiskt i et fysisk kundemøte for første gang på månedsvis. Det var deilig å få lufta seg litt, til tross for at reisen ikke var lengre enn til Oslo. I motsetning til unge lovende @holmen så synes jeg faktisk trafikken nesten begynner å nærme seg pre-Covid nivåer. Mandag morgen da jeg kjørte fra Kolbotn til Jessheim så var det kø på inngående E6 både fra Kolboten og også fra Kløfta nordfra. I går var det kø både på Ring 3 og nordover på E6 i 15 tiden. Ser ut til at verden vender forsiktig tilbake til normalen. Reisemessig prøver jeg å somle meg til å få booket hotell i Chicago i oktober, men klarer ikke å bli enig med meg selv om strategi og ev. hotellprogram Ha en strålende en!
God formiddag fra Grenland. Siste em skift før tre uker ferie. Har handla klippfisk, chili og akevitt. Blir baccalao i morgen. Får også første stikk i morra. Satser på 0 bivirkninger.
Multitasker mens jeg står i telefonkø hos SAS. Er det utrolig lange ventetider for tiden eller? Er EBD og pleide pre-Covid å komme gjennom på maks et minutt. Nå er det gått seksten.. Idag ble Europakartet oppgradert og Rogaland ble oransje etter at en festglad gjeng har herjet på Beverly i Stavanger og så smittet en hel haug etterpå. Da utgår ferieplanen om Spania nå i juli, for jeg gidder ikke bruke 2600 per pers for en PCR-test på den lokale flyplassen. (Ihvertfall ikke når beløpet må ganges med fire). Så da vil jeg endre billettene, men det tar sin tid hos SAS tydeligvis.