Fin onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 02. jan 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her snør det for en stakket stund, man er på vei til årets første arbeidsdag med en kopp rykende varm kaffe.
    Måtte året bringe mange flyturer- for meg dessverre kun 4 booket foreløpig....

Ha en strålende onsdag :):):)

Earl, Kristian, holmen and 3 others like this.
  2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,837
    Bonuspoeng:
    350
    Hurra for 2019!
    God litt utpå morran fra kontoret. Var godt å komme seg opp tidlig igjen!
    Gleder meg stort til nok et år med masse flyreiser og forhåpentligvis enda flere medlemmer på IF og enda flere gode innlegg fra dere alle sammen!

Booking av nye flyturer er allerede godt i gang og for årets to første måneder ser det ut til å ende opp med 12. Satser på en gradvis økning utover året.

Ha en super dag folkens

Earl, Kristian, holmen and 3 others like this.
  3. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Her startes det nye arbeidsåret i gullstua på OSL. Starter det nye reiseåret på samme måte som det gamle sluttet, med å fly til CPH.
    Ha en strålende dag alle sammen!

Earl, Kristian, holmen and 2 others like this.
  4. staledude

staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Back to work! Godt nytt år og alt det der. For min del blir det å smøre seg med tolmodighet, for det blir ikke noe flyvning de neste ukene. Like så greit, så kan man stramme inn livreima etter julens utskeielser, og spare litt til lysere tider. Ha en fin kort uke!

Earl, Kristian and LN-FHU like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,652
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings godtfolk.

Litt skrekkslagen start fra hjemmekontoret i dag, ser ut for at det ikke blir en eneste flyreise i uke 1. Og, ikke noe planlagt for uke 2 enda. Håper på en snarlig endring på det.

Fly forsiktig folkens.

6. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen og godt nyttår fra Oslos markagrense. Arbeidsåret er igang og dette året er det så mye å gjøre at jeg håper på minst mulig reising og mest mulig tid på kontoret, slik at jeg kanskje har en liten mulighet til å rekke to ikke ubetydelige bokmanusdeadlines.

Ha en feiende flott onsdag!

7. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra HK. Etter en rundreise i Asia er konklusjonen min at det fremdeles er HK som har den vakreste skylinen blant verdens storbyer. Ikke rart at HK ofte er tema på dette forumet. Bildet er tatt fra lunsj ved Shangrila Kowloon i dag. Virkelig et supert hotell med panoramautsikt til skylinen. Her har jeg lyst til å overnatte neste gang. Fikk ødelagt min Rimowa koffert på reisen. Denne fikk jeg fikset gratis på Rimowas serviceverksted som ligger rett ved Shangrila. Imponerende service. Ikke like lett å få fikset en Rimowa i Norge. Hjulskift på min forrige Rimowa måtte fikses i London. Ellers er det litt rart å være i HK når det er behov for jakke. Til gjengjeld er det deilig å farte rundt uten å koke over.

4367AE3D-8680-4DC8-844E-9B3B971029ED.jpeg

Earl, Wiolenze, Kristian and 2 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,760
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen (?) fra hovedstaden!
    Tidlig oppe i dag, har allerede jobbe i flere timer, og hatt to møter..

Til min forferdelse ser jeg at jeg ikke har booket neste flytur før i februar.. Jaja. Det får bli "hvit måned" i januar. :rolleyes:

Earl, Kristian and phileas like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God åttande dag jul frå Aust-Finnmark!

Her pågår planlegging av kva ein skal finne på i Kengurustan.

No er det litt over to veker til avreise. CT-tur!

Ha ein fin-fin kveld, folkens :)

Earl, phileas, OttoL and 1 other person like this.
  10. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God eftermiddag fra kontoret på Lørenskog. Årets første tur er unnagjort, hjemreisen fra BUD gikk ganske greit, og for en gangs skyld holdt de igjen alle uten pri boarding til vi rundt 15 som hadde betalt denne 50-lappen hadde kommet oss ut av "fjøset". Og jeg begynner virkelig å lure på om det er noen connection mellom DY og SAS som vi ikke vet om, for fjerde leg på rad med DY fikk jeg ledig midtsete til tross for 99% belegg på alle disse flyvingene. Funker EBD hos DY også tro?

Så er det bare 8 dager til jeg stikker avgårde på nok en weekendtur til BUD (10/1 - 13/1), deretter er det rett videre til SVG (14/1 - 16/1) for 3 dager intensiv opplæring av ny vikar som skal gjøre jobben min mens jeg er i Thailand (19/1 - 9/2). Og mellom SVG og BKK klarer jeg å presse inn en liten MR til HAM den 17/1.

Det blir med andre ord ikke så mange dagene hjemme i Oslo de neste ukene. :)

Earl, phileas and Kristian like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    Første arbeidsdag i 2019 ble preget av fysisk aktivitet på jobben. Grunnet ombygging må vi flytte 1 etasje ned mens arbeidene pågår så i dag brukte jeg formiddagen til å flytte kontorplass... ikke bare egen pc, skjermer og papier som måtte flyttes. Vi måtte også ta med oss stoler, bord og skap så fikk i hvert fall mye skritt på skrittelleren av det...
    Nå er det tid for å pakke litt, i morgen kveld skal jeg i luften for første gang i 2019. Gode, gamle BA venter, det blir flott :)

phileas and Kristian like this.

Del denne siden