Fin torsdag- rise and shine!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 06. febr 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Har stort sett endt med frokost i lounge. Mye enklere med barna å bare sette seg og bestille.

    Men neida. Det er ikke lett det heller. Skulle bare bestille litt ekstra bacon ved siden av og da er spørsmålet "soft or crispy sir?"

    Ble litt vanskelig på hangover så da ble det en eddie-stuttfeiten.

    Uansett- ha en fin torsdag!
     
    NoLimit, Avixlo, ArthurDent and 12 others like this.
  2. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vy linje R11.
    Lillestrøm er passert og neste stopp er Gardermoen. Her skal man til Trøndelag på jobb i dag, det blir nok bra. Men først blir det en flight ombord hos Kjos. Blir første gang på noen år man skal fly med Norwegian, men sånn går det når jobben har streng reisepolicy og andre bestiller billettene...
    Ha en fin torsdag folkens :)
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken!
    Deilig og stille på kontoret, og sånn har det vært helt siden jeg kom for en time siden. Får gjort unna alt mulig småtteri før alle andre kommer og bråker i landskapet. :rolleyes:

    Møter hele dagen, noen mer spennende enn andre. Kanskje jeg får kikket litt på flybilletter og hoteller i dag? Det er for lenge til neste flytur, som er til Brussel om 4 uker, 8 timer og 23 minutter.

    Uansett, det er torsdag, hvilket betyr dagen før fredag, så det er jo så og si helg!
     
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

    T- 6 TTT vinner jeg noe sunnhets lotteri?
    T-7 SAS MC Bonanza shopppppping...Fly billetter, SK til Japan? 24 k vouchers ligger og tørker støv
    T-37 FCO å ja da skal vi ut å fly :rolleyes:

    Riktig god dag i luften som på bakken.

    RIP og god bedring til ulykkes flyet som delte seg i Tyrkia og de omkomne /skade.
     
  5. ThanaCity

    ThanaCity Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    God morgen fra balkongen ved BKK.
    Vaskedag og hvil- hjemmedag etter stress med overtakelse & registrering av "ny" bruktbil i går. Fruen har latt svenske "Gunilla" gjøre en suge-æææ-vakum-jobb på gulvene (Gunilla er en Svensk robotstøvsuger). Skift i vindretning ved BKK litt ut på dagen har sendt flyene som kom ved morgenrushet fra nord i retur ut i verden med overflyvning i mot balkongen meg mot sør og med fine fly-kikke & se-fly-i-kikkert-muligheter.
    De store og tunge A380 (Emirates A380-843 callsign A6-EUP) flyr over og forsvinner ut av syne ved kanten av balkongen over meg i ca. 1500ft., 777-2D7 i ca.2700ft,. og 350-941 klarer løft til 3.500ft på omtrent samme sted (Begge Thai Airways). Alt i følge Flightradar24.

    Nyt dagen!
     
    Spielhaug, Avixlo, ArthurDent and 6 others like this.
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,427
    Likes mottatt:
    29,351
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra rett utenfor OSL.

    Ikke blitt noe flygning denne uka, men nå dukket det heldigvis opp en tur til Seoul på lørdag. Det trengs på «poengfangsten» for å ha en sjanse på HON.

    Kjapt regnestykke basert på 2019 opptjeningen så må jeg klare 32155 Select Miles med LH gruppen i snitt per mnd i 2020. Januar kom inn på 26876, så jeg er bak skjema. Liker det ikke.

    Straks helg folkens

    Edit; valgte 1D på LH’s A350. Aldri flydd den før så tar gjerne anbefalinger om det er noe annet som er å foretrekke
     
    Last edited: 06. febr 2020
    Upsaker, Avixlo, RoadKing and 7 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    På solkysten er jeg ikke sikker på om vi har himmel i dag, men all erfaring tilsier at vi finner blå himmel bare få minutter etter takeoff på BGO ..
    .. men hva vet jeg, jeg er jo sluttet å fly!
    4DB59C4E-A8EC-46D1-B6FB-5F656E762793.jpeg B2D7AA86-E0E7-45C5-8B9E-439E5C31AE1A.jpeg
     
    Earl, Avixlo, drsyk and 3 others like this.
  8. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    856DA965-66A8-4A7D-83F3-AA9136D7C2DD.jpeg God torsdag fra Romsdalen.

    Temmelig middels på værfronten. :confused: Bra en har mye å gjøre på jobb og ikke hadde vært ute selv om det var fint vær :p

    Sitter og funderer på hvor neste tur i luften skal gå. Noe må jo MC-kampanjen brukes på :D

    Ha en super torsdag enten om det er stygt eller fint vær (til og med de som får for crispy bacon ;))
     
    Avixlo, ArthurDent, drsyk and 3 others like this.
  9. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra Tromsø.
    Ser på Norwegian sine trafikktall i dag. Så langt har ledelsen levert godt i overgangen fra vekst til lønnsomhet. Har troen på at NAS kan gjøre det meget godt fremover.
     
    Avixlo, drsyk and Sonictravel like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God snødag fra Trondheim
    Her har det lavet ned og det gir forhåpentligvis klingende mynt i kassen etterhvert..... :):)
    Idag skal ungene få kjørt seg med akebrett og -matter...mulig far må ut å bistå(prøve) også... :D:D:D

    Ha en strålende vinterdag :):):)
     
  11. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    467
    Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god morgen fra Dublin!
    Landet her for noen timer siden, og nå er det bare å vente på å få hotellrom.
    Endte i lange køer i sikkerhetskontrollen på EWR i går kveld. Faktisk så lange køer at folk ble skikkelig sinna og mange måtte løpe for å rekke flyene sine (skal sende inn klage selv, da sikkerhetskontrollen oppførte seg helt forkastelig på EWR. Og er ikke første gang det har skjedd). :mad:

    Kjenner jeg allerede savner varmen som var i Panama i går morges! Hele 32 grader i skyggen var deilig for en likbleik trønder :cool::).
     
    Upsaker, Avixlo, Eddie47 and 4 others like this.
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    image.jpg Siste dag med en slik utsikt til frokost
    Tap tar meg til Norge igjen. Rundt midnatt. Har 7 timer (!) i Lisboa, så det blir noen gt
    Oppgradering gikk gjennom på turen fra Lisboa. Ikke bydd herfra. Har nødutgang uten sete foran på et fly som går midt på natten. Da er det bortkastet med bud (jada, jeg banner i kirken).
     
    Earl, Upsaker, Avixlo and 4 others like this.
  13. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Øyh, dropp GT! Dra på "Grapes and Bites" (Rua do Norte 80(83?) og bestill deg en portvinssmakepakke. Du kan komme dit via den ikoniske # 28 trikken mot Bairro Alto, og gå av på Praca Luis de Camões. Rua do Norte er en av de smale gatene som går nordover/oppover fra nordenden av torget.
     
    Last edited: 06. febr 2020
    ThanaCity and drsyk like this.
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,427
    Likes mottatt:
    29,351
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke enig med @ArthurDent , GT’ene som TAP byr på i loungen på LIS er verdt ett besøk;
    52BCDF6E-A64C-46E7-A2DD-E2B0EABDA7B6.jpeg

    Men med så manger timer stopover rekker du fint en tur inn til byen. Ett stop for lunch eller middag på https://www.sudlisboa.com/en/ anbefales virkelig;



    Ps: ikke uenig angående Portvin, knall det også
     
  15. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,991
    Likes mottatt:
    10,918
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Keflavik hvor jeg snart skal boardet flyet hjem til Oslo. Seat block ser ut til å fungere slik det skal, jeg har hele treraderen for meg selv.

    Hører rykter om 11% trumfopptjening på mandager på joker fremover. Noen som kan bekrefte?
     
    Eddie47, Avixlo and drsyk like this.
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Falske rykter er ikke bra @EndreD kan få fatale konsekvenser for handlemønstret fremover, ikke hørt noe enda.
     
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Portvin?! Jeg er under 60...
    Men jeg vurderer en tur inn i byen. Selv om jeg var der i oktober og
     
    Eddie47 and RoadKing like this.
  18. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips! Og de GT'ene er helt rå
     
    Eddie47 liker dette
  19. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra den arktiske hovedstaden

    Telefonen melder om -4°C og ute er det overskyet og det snør. Det er samenes nasjonaldag og det har vært mange med kofte innom universitetet idag, kanskje ikke rart her i nord.

    Ellers skal dagen bli brukt til å jobbe litt så skrive om et arbeidskrav slik at det blir godkjent.

    Så gratulerer med dagen til alle samene idag og ha en flott samenes nasjonaldag/ torsdag til dere alle andre også
     
    Eddie47 liker dette
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Kundedag på jobb og dermed demoer hele dagen lang. Akkurat ferdig med mine og godt fornøyd med egen innsats.

    Hadde visning på huset i går og igjen i ettermiddag. Blir spennende å se om budene renner inn imorgen eller om det blir mer tid med bekymring for hussalg ..

    T-9 Zanzibar
     
    Eddie47 and Avixlo like this.

Del denne siden