Finnair program

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av gardamix, 24. nov 2014.

  1. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

    Jeg er ny her, og det er ikke altfor lenge siden jeg ble medlem av Finnair sitt bonusprogram.
    Noen her som har tips, råd eller god kjennskap til deres program?

    Takk!!
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer sikkert noen som kan hjelpe her, men det er et ganske lite diskutert program!

    Av nysgjerrighet, hva fikk deg til å velge det? Reiser du mye/mest med Finnair?
     
  3. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har familie i Kina! Det å reise med Finnair begrenser reise tiden fra Helsinki til Shanghai helt ned til 9 timer.
    Hvis jeg for eksempel reiser med et annet flyselskap som British Airways, SAS eller KLM så tar det minst 11 timer på longhaulen. :)

    Finnair er også med i bonusalliansen oneworld.
     
    PettR liker dette
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Takker for svar! Vet at Finnair har en del bra routinger østover, bare lurte på om du reiser de såpass mye kontra andre selskaper i oneworld at du bevisst hadde valgt deres program!
     
    gardamix liker dette
  5. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jepp, siden at de jevnlig kjører kampanjer og at de har den korteste reisetiden så falt valget på dem og deres allianse :)
     
  6. Jornaa

    Jornaa Photo, seat 61K on BA 747-400, LHR-LAS

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg tror jeg har god peil på Finnair Plus. Jeg er inne i min første Finnair Plus Platinum periode (2. opptjeningsperiode). Jeg har booket turer for å sikre meg 2. periode, og er 1-2 turer unna min 3 periode.

    Min periode løper fra oktober-september.

    Jeg har også skrevet en del om det på min blogg; http://poengreiser.blogg.no/

    Det er noen endringer på vei i Finnair Plus - skal komme ila mai.
     
  7. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Skal fly Finnair i sommer ut fra OSL. Har Emerald via QR. Hvordan er det med fast-track? Har fra tidligere av ikke fått igjennom en ekstra passasjer på en economy billett som platinum/emerald med Qatar. Hvordan funker det med emerald hos Finnair?

    EDIT: Ved valg av sete får jeg opp at jeg kan velge rad 4. På Seat Guru står det at rad 1 til 4 er "business" class på begge A321 versjonene. Noen innspill her?
     
    Last edited: 07. mai 2018

Del denne siden